ایسنا- شرکت سایپا دیزل توانست در پنج ماهه ابتدایی سال جاری علاوه بر تحقق اهداف از پیش تعیین شده، از برنامه‌ایجاد تعهد فروش خود معادل ۳۵درصد پیشی گیرد. محمدرضا آقایی قائم مقام معاونت فروش و بازاریابی شرکت سایپا دیزل ضمن اعلام‌این مطلب افزود: یکی از شاخصه‌های ویژه عرضه محصولات‌این شرکت در سال جاری، افزایش درآمد از طریق سیستم فروش ترکیبی بوده است؛ ضمن‌این‌که طرح‌های فروش ویژه به مناسبت‌های مختلف نیز بر‌این میزان استقبال افزود.

وی سیستم فروش‌اینترنتی و سامانه نوبت‌دهی مکانیزه به مشتریان را از دیگر طرح‌های اجرا شده امسال‌این شرکت در راستای تکریم ارباب رجوع دانست و گفت: در نظر داریم با انجام پروژه‌های تحقیقات بازار و افزایش حضور در نمایشگاه‌ها جهت معرفی محصولات جدید و همچنین در ادامه پروژه توسعه محصول از طریق توسعه کاربری‌ها، ضمن ارتقای برند و توسعه بازار، خرید را برای مشتریان تسهیل کنیم.

او با اشاره به رشد صادرات محصولات سایپادیزل تا پایان مردادماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: صادرات خودروهای سنگین‌این شرکت طی مدت مذکور از لحاظ ریالی معادل کل صادرات سال ۱۳۸۷ است؛ به‌طوری‌که تاکنون محصولاتی همچون کشنده و کمپرسی ولوو، کمپرسی رنو میدلام و کامیونت فوتون را به کشورهای آنگولا و عراق صادرکرده‌ایم.

وی همچنین از ورود مینی‌بوس‌های تولیدی سایپا دیزل به بازارهای صادراتی عراق و آذربایجان خبر داد و افزود: صدورکامیونت جدید سایپا دیزل با نام «آذرسان» به کشورهای آذربایجان و عراق از دیگر برنامه‌های‌این شرکت در جهت توسعه صادرات خودروهای سنگین در سال جاری خواهد بود.