ایسنا- محصولات پارس خودرو تحت نظارت مستقیم شرکت‌های مادر، خودروساز داخلی و خارجی تولید می‌شود.

مهدی یونسیان، معاون تضمین کیفیت شرکت خودروسازی پارس خودرو با بیان این مطلب افزود: محصولات این کارخانه تحت نظارت شرکت‌های نیسان، رنو و سایپا تولید می‌شود.

وی ادامه داد: در زمینه تولید خودروهایی همچون پیکاپ، رونیز و ماکسیما، شرکت ژاپنی نیسان در صورت عدم رعایت الزامات فنی و کیفی لازم اجازه تولید را به هیچ شرکتی نمی‌دهد.

او با بیان اینکه در حال حاضر شرکت نیسان به طور ماهانه محصولات تولیدی در پارس خودرو را تحت نظارت کیفی دارد و هر ساله نیز در آذر ماه جلسات مشترکی با آنها برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در جلسات مشترک سالانه، گزارش عملکرد سال قبل و برنامه‌های سال آتی مورد بحث و توافق قرار می‌گیرد. یونسیان ادامه داد: در خصوص مگان و تندر-۹۰ نیز همین روند وجود داشته و این خودروها تحت نظارت کارشناسان فرانسوی شرکت رنو تولید می‌شود. در زمینه پراید نیز قطعات را از شرکت سازه گستر دریافت کرده و پس از تولید خودرو و تائید کیفی آن توسط نمایندگان سایپا، خودرو را تحویل می‌دهیم. معاون تضمین کیفیت شرکت خودروسازی پارس خودرو، این شرکت را با توجه به تنوع تولیدات

پارس خودرو در زمینه خودروهای لوکس و فول ویل درایو جزو کیفی‌ترین خودروسازهای ایران برشمرد و گفت: طبق ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصولات تندر-۹۰، مگان، ماکسیما و رونیز در رده‌ کیفی خیلی خوب قرار داشته و پیکاپ نیز تنها خودرو وانت تولید داخل است که از دهه ۸۰ تاکنون در رده‌ خیلی خوب قرار دارد.