گروه خودرو- خط تولید تندر ۹۰ در حالی در شرکت ایران خودرو متوقف شده که دیگر تولیدکننده خودرو مذکور یعنی پارس خودرو سرمایه گذاری جدیدی برای تولید مدل‌های دیگر این برند فرانسوی آغاز کرده است. هم‌اکنون سه مدل E۱،E۰وE۲ از خودرو تندر تولید می‌شود که هر کدام با آپشن‌های مختلف قابل عرضه به بازار خودرو کشور است. شرکت ایران‌خودرو که از ابتدا سهم بیشتری در تولید نسبت به پارس خودرو داشت به دلیل بدهی به رنو پارس و همچنین سود ده نبودن تندر اقدام به جمع‌آوری خط تولید کرده، این در حالی است که پارس‌خودرو با تسویه بخش اعظمی از بدهی خود نه تنها از تولید خودرو مذکور نا امید نشده، بلکه در پی سرمایه‌گذاری جدید برای عرضه دیگر مدل‌های تندر نیز می‌باشد، به‌طوری‌که طبق گفته مدیر فروش شرکت پارس‌خودرو یک مدل جدید از خودرو تندر۹۰ E۱ به نام CP به زودی در این شرکت آغاز خواهد شد. ظاهرا پارس خودرو خواهان آن است که تندر۹۰ را با تنوع بیشتری به متقاضیان واگذار کند. تندر مدل E۱ نسبت به دیگر مدل‌های این خودرو از متقاضی بیشتری برخوردار می‌باشد.

مدیر فروش شرکت پارس خودرو که با خبرگزاری ایسنا گفت‌وگو کرده از پیش فروش مدل جدید E۱ در این شرکت خبر داده است، اما مدل مذکور از چه امکاناتی برخوردار است؟ روان‌بد در این زمینه گفته است که خودرو جدید به ترمز ABS مجهز شده و تغییراتی نیز در امکانات رفاهی این مدل داده شده است.

مدیر فروش پارس خودرو در ادامه هدف از تولید محصول جدید را بالا بردن ضریب اطمینان و ایمنی در جهت افزایش کیفی این خودرو خوانده است.