ایرنا - جهانی شدن برند سایپا از اولویت‌های مهم این گروه صنعتی اعلام شد. مدیرعامل گروه صنعتی سایپا جهانی شدن برند سایپا را از اولویت‌های مهم کاری این گروه خودروسازی اعلام کرد. «نعمت ا... پوستین دوز» افزود: گروه صنعتی سایپا برای جهانی شدن و حضور در بازارهای جهانی باید به تولید خودروهای مناسب اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی با تشریح مزیت‌های افزایش صادرات خودرو کشور و کسب درآمدهای بیشتر ارزی، افزود: در چشم انداز ۱۴۰۴ باید ۴۰‌درصد خودروهای تولید داخلی به خارج صادر شود، هرچند تعیین شاخص‌های تحقق این اهداف نیازمند

برنامه ریزی دقیق است. مدیرعامل گروه صنعتی سایپا در خصوص ادغام دو گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا معتقد است: ما موافق ادغام نیستیم، اما موافق استفاده از ظرفیت‌های مشترک این دو گروه خودروساز هستیم.

وی تاکید کرد: هر دو خودروساز کشور باید برندهای خود را حفظ کنند، اما برای حضور موفق در بازارهای جهانی، باید همکاری‌های مشترک ایران خودرو و سایپا با استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر، افزایش یابد.

مدیرعامل گروه صنعتی سایپا تصریح کرد: همکاری‌های مشترک این دوخودرو ساز سبب می‌شود این شرکت‌ها در بازارهای ملی و جهانی رقابت خوبی داشته باشند.

پوستین دوز بر ضرورت ارائه خدمات پس از فروش تاکید کرد و گفت: هنوز هم ارائه خدمات پس از فروش با نقطه انتظار فاصله دارد، لذا باید تلاش کنیم با نگاه مجدد و بازنگری به شبکه خدمات پس از فروش، ارتباط مشتریان با گروه خودروسازی سایپا بیشتر شود.