ایرنا - مدیرعامل گروه صنعتی سایپا، گفت: با تداوم روند افزایش تولید خودرو، گروه صنعتی سایپا بدنبال افزایش سهم فروش خودرو در بازارهای داخلی و خارجی است.

نعمت‌الله پوستین افزود: سایپا با نیازسنجی بازار و برنامه ریزی مناسب و همچنین راه‌اندازی سایت کاشان برای تولید خودرو سواری مینیاتور، قصد افزایش تولید و فروش بیشتر در بازار را دارد.

وی بر حضور بیشتر بخش خصوصی در بازار تولید خودرو در کشور تاکید کرد و افزود: نگاه ما این است بخش خصوصی در صنعت خودروسازی کشور بیش از پیش فعال شود تا از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این بخش در تولید خودرو استفاده شود.

مدیرعامل گروه صنعتی سایپا با بیان آنکه در زمان حاضر ۷۵تا۸۰‌ درصد ارزش افزوده صنعت خودرو کشور توسط بخش خصوص صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بخش خصوصی اکنون در بخش‌های مختلف صنعت خودرو از جمله قطعه‌سازی، فروش و خدمات پس از فروش فعال است و نقش مهمی در افزایش ارزش افزوده در حوزه خودروسازی کشور ایفا می‌کند.

پوستین دوز بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان توسط نمایندگی‌های خدمات پس از فروش تاکید کرد و گفت: نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش حلقه ارتباطی سایپا با مشتریان هستند و با نوآوری و خلاقیت بدنبال افزایش رضایتمندی مشتریان از نمایندگی‌های سایپا هستیم.

مدیرعامل گروه صنعتی سایپا در پایان تصریح کرد: این گروه صنعتی با تدوام روند روبه رشد تولید بدنبال حفظ برند سایپا با افزایش سهم در بازارهای داخلی و خارجی است.