روابط‌عمومی سایپا دیزل- دومین همایش سراسری نمایندگان فروش شرکت سایپا دیزل با حضور بیش از ۱۰۰ نمایندگی این شرکت در سراسر کشور برگزار شد.

علی ملک، مدیرعامل شرکت سایپا دیزل، در این همایش با اشاره به بحران اقتصادی در دنیا که دامن‌گیر خودروسازان مطرح بین‌المللی نیز شده اظهار داشت: در جایی که بسیاری از غول‌های خودروسازی جهانی مانند جنرال موتورز یارای مقاومت در برابر بحران را نداشتند و کارشناسان صنعت خودرو نیز نسبت به آثار منفی بحران اقتصادی در دنیا بر صنایع خودروسازی کشورمان هشدار می‌دادند، صنعت خودرو ایران با تاثیر پذیری حداقلی از بحران اقتصادی جهان مواجه گشت، به‌طوری‌که مجموع تولیدات امسال شرکت‌های خودروسازی بزرگ کشورمان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش نیز داشته است.

وی در ادامه با یادآوری مشتری مداری در بنگاه‌های اقتصادی مطرح، خطاب به نمایندگان فروش شرکت سایپادیزل گفت: طی سال‌های اخیر و در شرایطی که حضور رقبای متعدد در بازار خودروهای سنگین، زمینه فزونی عرضه را نسبت به تقاضا فراهم کرده است، برای تولیدکننده چاره‌ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است و نگرش مشتری‌مداری، قانون اول کسب و کار تلقی شده و جریمه سرپیچی‌کنندگان از این قاعده، حذف از صحنه بازار است.

مدیرعامل سایپادیزل در سخنان خود از بازگشت رونق دوباره به بازار خودروهای سنگین بویژه کامیون خبر داد. ملک با اشاره به راه اندازی خط تولید کامیون البرز در شرکت سایپا دیزل گفت: با نگاه استراتژیک این شرکت نسبت به بازار کامیون در کشور و با توجه به استقبال خوبی که از این محصول شده است پیش‌بینی می‌کنیم همزمان با اجرایی شدن طرح نوسازی ناوگان حمل بار کشور، امسال و سال آتی، ۱۰ هزار دستگاه کامیون البرز در این شرکت تولید و عرضه شود.