ایسنا- گروه سایپا همزمان با پرپایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی ایران در ارومیه، تسهیلاتی را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است. در این بین شرکت سایپادیزل خودروهای سنگین خود را با یک تا ۵/۱ درصد تخفیف در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی ایران - ارومیه عرضه کرد.

بنا بر این گزارش، سایپادیزل کامیون‌های رنومیدلام باری، کشنده البرز، کمپرسی دانگ فنگ و ولوو کشنده را در این نمایشگاه عرضه کرده است.

طبق اعلام، متقاضیان محصولات سایپادیزل تا امروز برای ثبت نام برای استفاده از این تخفیف فرصت دارند.

همچنین شرکت سایپا نیز تسهیلاتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است؛ به نحوی که خودرو «سایپا ۱۱۱» این شرکت با اختصاص ۲۰ میلیون ریال تسهیلات برای متقاضیان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و کردستان عرضه می‌شود.

فروش سایپا ۱۱۱ با پیش‌پرداخت ۵۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و اختصاص ۲۰ میلیون ریال به صورت تسهیلات در استان‌های فوق آغاز شده است.

این محصول گروه خودروسازی سایپا به فرمان هیدرولیک و ترمز ضد قفل (ABS) مجهز است.

به گفته مسوولان شرکت سایپا، هم اکنون شش هزار دستگاه از این خودرو در کارخانه سایپاکاشان تولید شده است که تمام تعهدات شرکت سایپا را پوشش می‌دهد.

این گزارش می‌افزاید: انواع پراید صبا نیز در ایام برپایی نمایشگاه ارومیه با ۲۰ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان عرضه خواهد شد. اما زامیاد نیز برای مشتریان خود تسهیلاتی در نظر گرفته است.

این شرکت در روزهای برپایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی ایران - ارومیه، وانت نیسان بنزینی و دیزلی خود را با سه میلیون ریال تخفیف به خریداران عرضه می‌کند.

در این نمایشگاه کامیون‌های یورو کارگو (تانکر و کمپرسی) با ۱۵ میلیون ریال تخفیف و تحویل فوری عرضه شده است.

همچنین محصول مینی‌بوس آذر شرکت زامیاد با ۱۰ میلیون ریال تخفیف در این نمایشگاه عرضه شده است. نهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی ارومیه، ۱۶ تا ۲۱ تیر ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه برپا است.