گروه خودرو - رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودروها نسبی است. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از شرکت‌های تابع سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران طی گزارشی میزان رضایت مصرف‌کنندگان خودروهای سواری و تجاری را نسبی اعلام کرد.

براساس این گزارش که برای دومین بار نتایج تحقیق اندازه‌گیری رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای سواری و تجاری کشور اعلام می‌شود، میانگین رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش از خودروهای سواری ۶۳۹ امتیاز و در بخش خودروهای تجاری ۵۷۵ امتیاز از یک هزار امتیاز ممکن بوده است که با توجه به آمار مذکور می‌توان گفت مصرف‌کنندگان از نحوه خدمات‌رسانی خودروسازان رضایت کامل ندارند. بر اساس گزارش منتشر شده دو گروه خودروسازی بزرگ کشور با قرار گرفتن در رده‌های میانی جدول ارائه شده امتیازهایی نزدیک به میانگین اعلام شده به دست آورده‌اند، به گونه‌ای که در بخش خودروهای سواری ایران‌خودرو در ارزیابی ۷۴۷ نمایندگی خدمات پس از فروش ۶۳۷امتیاز و سایپا در بررسی ۶۲۴نمایندگی خود ۶۳۶ امتیاز به دست آورده است.

در بخش خدمات پس از فروش خودروهای تجاری نیز سایپادیزل با عملکرد ۵۸ نمایندگی خود ۵۹۰ امتیاز وایران خودرودیزل در ارزیابی ۸۴ نمایندگی خدمات پس از فروش خود ۵۷۹ امتیاز کسب کرده است.