روابط عمومی شرکت خدمات فنی رنا - هدف‌گذاری اصلی شرکت رنا افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات تجاری و سنگین است. رامین سارنگ مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا با بیان این مطلب گفت: این شرکت با تنظیم برنامه‌ها و نظارت بیشتر بر عملکرد شبکه خدمات پس از فروش، تلاش کرده است ضمن رعایت استانداردهای ابلاغی از سوی دولت، برنامه‌های گسترده‌ای را برای دسترسی آسان دارندگان محصولات سایپا دیزل به قطعات و خدمات مطلوب در نقاط مختلف کشور به اجرا درآورد. وی توزیع قطعات یدکی اصلی در بسته بندی رنا با هولوگرام امنیتی را یکی از مهم‌ترین اقدامات این شرکت اعلام و اضافه کرد: این اقدامات در راستای ایجاد اطمینان بیشتر برای مصرف کنندگان محصولات سایپادیزل صورت گرفته و در عین حال تلاش شده تا قطعات با کیفیت و مطمئن عرضه شود.

سارنگ با اشاره به تدوین استراتژی این شرکت برای افزایش سهم بازار قطعات یدکی خودروهای تجاری، گفت: این شرکت با توسعه شبکه نمایندگان به میزان ۷۰ نماینده و شبکه فروشگاه‌های مجاز به ۶۰ فروشگاه، امکان بهره‌گیری از این خدمات را برای مشتریان خود تسهیل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: طی شش ماهه اول سال‌جاری با در نظر گرفتن توزیع جغرافیایی خودروهای سنگین و پوشش مناطق پر تردد، نسبت به افتتاح ۸ نمایندگی اقدام کرده که همین تعداد نیز در شش ماه دوم سال‌جاری افتتاح می‌شود.