روابط عمومی ایساکو- شرکت خدمات پس از فروش ایساکو در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو اصفهان حضور پر رنگی داشت. بر اساس این گزارش ایساکو توانست با حضور پررنگ خود در این نمایشگاه به اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات خود به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با برنامه‌های متنوع بپردازد.البته این حضور ایساکو همراه با حضور ۱۴ نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش فعال در اصفهان نیز بود.

در این نمایشگاه شرکت ایساکو در غرفه‌ای به مساحت ۱۰۰ مترمربع به نمایش قطعات اصلی و تقلبی و بسته‌بندی‌های قطعات شرکت ایساکو و مقایسه آن با قطعات تقلبی پرداخت. اهمیت این موضوع به گونه‌ای است که ایساکو عرضه این قطعات را در کنار هم به عنوان یکی از فعالیت‌های مهم خود در هنگام حضور در نمایشگاه‌های مختلف می‌داند.

همچنین مسوولان غرفه پاسخگوی سوالات فنی بازدیدکنندگان بودند و به ثبت شکایات، راهنمایی و حل مشکلات مراجعه‌کنندگان پرداختند. در غرفه‌های نمایندگی‌های ایساکو نیز فروش خودرو با شرایط ویژه برقرار بود.در حاشیه برگزاری این نمایشگاه محمدرضا بابائی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایساکو، در جمع خبرنگاران هدف از حضور فعال ایساکو را در نمایشگاه‌های خودرو، معرفی هرچه بهتر خدمات پس از فروش به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد.