خبرگزاری فارس- معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو با اشاره به زیان‌ده بودن تولید تندر۹۰ و پژو ۲۰۷ گفت: قیمت تمام خودروهای ایران خودرو به جز تندر ۹۰ و پژو ۲۰۷ بین ۲ تا ۵ درصد کاهش یافته که دلیل عدم کاهش بهای این دو خودرو ضررده بودن تولید آنهاست. علی‌اصغر سرایی‌نیا در واکنش به برخی بحث‌های مطرح شده مبنی بر الزام خودروسازان به کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت تولیداتشان از سوی سازمان حمایت، اظهار داشت: قیمت محصولات ایران خودرو با کاهش ۲ تا ۵ درصدی در ماه گذشته همراه بود که تا آخر سال تغییری نخواهد کرد.

وی افزود: کاهش ۲ تا ۵ درصدی قیمت محصولات ایران خودرو بیشترین تخفیف و کاهش قیمت در تاریخ فعالیت این شرکت محسوب می‌شود و تا پایان سال نیز کاهش یا افزایشی در این قیمت‌ها صورت نخواهد گرفت.

وی با اشاره به ‌ثبت‌نام فروش تندر ۹۰ ایران خودرو در ماه‌های اخیر، گفت: ۵ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند که تحویل خودروی آنها از اسفند امسال تا اردیبهشت ۹۰ صورت خواهد گرفت.

وی افزود: تمام تعهدات عقب افتاده ایران خودرو در مورد تندر ۹۰ عملی شده است. سرایی‌نیا افزود: در مورد کاهش زیان تولید تندر ۹۰ منتظر تصمیم‌گیری مسوولان هستیم.