ایرنا- مدیر ارتباطات شرکت گسترش خدمات پارس گفت: اهرم رقابت خودروسازان داخلی در برابر شرکت‌های خارجی، داشتن شبکه گسترده خدمات پس از فروش است. «علی محمد حق‌بیان» در حاشیه همایش و نمایشگاه خدمات پس از فروش افزود: شرکت‌های خودرو ساز داخلی با تکیه به شبکه خدمات پس از فروش و نمایندگی‌های متعدد در سراسر کشور می‌توانند سهم بازار خود را در برابر ورود خودروهای خارجی حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه «خدمات پس از فروش چالش بزرگ خودروسازان خارجی در ایران است»، اضافه کرد: مزایایی که شرکت‌های داخلی خودروساز می‌توانند در برابر واردات خودرو بر آن تکیه داشته باشند، پوشش مناسب جغرافیایی و ارتقای سطح کیفیت خدمات پس از فروش است.

حق‌بیان گفت: شرکت گسترش خدمات پارس خودرو به منظور ارائه خدمات پس از فروش به محصولات شرکت پارس خودرو با ۱۲۴نمایندگی در سراسر کشور و دو تعمیرگاه مرکزی در تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان است. وی خاطرنشان کرد: شرکت پارس خودرو به دلیل اینکه تولیدکننده خودروهای کلاس جهانی در کشور است باید قادر باشد خدمات مطلوبی را به مالکان محصولات خود ارائه دهد.

مدیر ارتباطات شرکت گسترش خدمات پارس خودرو از جمله وظایف اصلی این شرکت را توسعه و تجهیز کمی و کیفی شبکه گسترده نمایندگی‌ها و عاملیت‌های مجاز تخصصی در سراسر کشور و تامین قطعات یدکی محصولات شرکت پارس خودرو از داخل و خارج کشور عنوان کرد. حق‌بیان گفت: استفاده از امکانات مدرن تعمیرگاهی منطبق با فناوری روز خودروهای تولیدی، آموزش و بهسازی منابع انسانی در حوزه شرکت، تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌ها، از اهدافی است که شرکت دنبال می‌کند.

نخستین همایش و نمایشگاه خدمات پس از فروش خودرو از ۲۹خرداد ماه گذشته تا یکم تیرماه در تهران برگزار شد.