مدیرعامل شرکت ایساکو از تولید چری با قیمت ۶میلیون در نیمه دوم سال ۸۶ خبر داد. ناصر مرزبانی در گفت‌و‌گو با رادیو جوان با اشاره به تولید چری در نیمه دوم سال ۸۶، گفت: در مرحله اول، ۴۰درصد قطعات در داخل کشور تولید می‌شود. به گفته مرزبانی، این اولین پروژه‌ای است که خودروساز خارجی حاضر به سرمایه‌گذاری در کشور شده است.وی در ادامه تصریح کرد: این خودرو در ایران با مشارکت ۳۰درصد شرکت چری، ۴۹درصد گروه صنعتی ایران‌خودرو و ۲۱درصد سهم بخش خصوصی تولید می‌شود و به قیمت ۶میلیون تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

این خودروی چینی که به عنوان خودروی ارزان‌ در ایران معروف شده یکی از محصولات شرکت چری با کد۲۱ S است و در صد کیلومتر، ۶لیتر بنزین مصرف می‌کند و استانداردهای آلودگی آن نیز۳ EURO است که در‌حال‌حاضر میزان استاندارد آلودگی خودرو است، در ایران ۲ EURO است. مرزبانی در پاسخ به سوال رادیو جوان که آیا شرکت خودروساز استانداردهای جهانی را در خودرو رعایت کرده است؟ گفت: ۶میلیون تومان قیمت پایه خودرو و فاقد امکاناتی مانند ترمز ABS و کیسه هوا است که با تقاضای مشتری می‌توان این امکانات را به صورت آپشن در خودرو نصب کرد، این تجهیزات مسلما قیمت خودرو را افزایش می‌دهد. وی اضافه کرد: در‌حال‌حاضر بر اساس استانداردهای بین‌المللی، استفاده از کیسه هوا و ترمز ABS هنوز اجباری نشده است.

چین در سال ۲۰۰۶ ،بعد از آمریکا و ژاپن سومین تولیدکننده خودرو محسوب می‌شود و شرکت چری به خاطر تکنولوژی مدرن و قیمت پایین محصولاتش برای صادرات برند چینی انتخاب شده است.

مرزبانی در خصوص اینکه مردم نسبت به محصولات چینی زیاد خوش‌بین نیستند و آیا این تفکر در مورد خودرو چری هم ایجاد می‌شود، یا نه گفت: کشور چین می‌تواندبا هر کیفیتی خودرو تولید کند. در‌حال‌حاضر تمام کشورهای اروپایی و آمریکا در حال مقابله با ورود محصولات چینی هستند که نشان‌دهنده کیفیت خوب این محصولات است. این خودرو در چهار کشور اوکراین، اندونزی، آرژانتین و مصر تولید می‌شود، حتی شرکت دایلمر کرایسلر، توافقنامه‌ای با شرکت چری‌چین امضا کرده است. اگر خریدارهای خوبی باشیم مطمئنا محصولات بدون کیفیت چینی وارد نمی‌شود. شرکت خودروسازی دایملر کرایسلر توافقنامه‌ای با شرکت چری چین به امضا رسانده که بر اساس آن خودرویی ارزان‌ و کوچک توسط چری برای کرایسلر تولید شود که در سراسر جهان از جمله ایالات متحده تحت برند دوج به فروش خواهد رسید.