گروه خودرو- دومین مرحله قرعه‌کشی تندر-۹۰ از سوی دو شرکت ایران‌خودرو و پارس‌خودرو و با نظارت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دوشنبه شب در حالی صورت گرفت که طی این مراسم نیز اسامی ۴هزار متقاضی تندر-۹۰ اعلام شد. به گفته مسوولان دو شرکت، اسامی متقاضیان سری دوم در سایت اینترنتی شرکت‌های مذکور درج شده و در روز‌های آینده نیز از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

مرحله دوم قرعه‌کشی تندر-۹۰ با حضور نمایندگان شرکت‌های ایران‌خودرو و پارس خودرو و زیرنظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد، تا از وقوع هر گونه تقلب جلوگیری شود.براساس این قرعه‌کشی، در مجموع ۴هزار دستگاه تندر-۹۰ از سوی دو شرکت ایران‌خودرو و پارس خودرو به ثبت‌نام‌ کنندگان واگذار می‌شود. در این سری از قرعه‌کشی دو خودروساز متولی تولید این خودرو هرکدام موظف به تحویل ۲هزار خودرو تندر-۹۰ در تیپ‌های مختلف به ثبت‌نام‌کنندگان هستند. اسامی این قرعه‌کشی در دو سایت اینترنتی شرکت پارس‌خودرو WWW.Parskhodro.ir و شرکت ایران‌خودرو www. Ikco.com درج شده است.

در سایت دو شرکت فهرست اسامی برنده‌شدگان، کد قرار‌‌داد، کدملی و نام نمایندگی محل ثبت نام درج شده و متقاضیانی که از طریق نمایندگی‌های سایپا ثبت‌نام کرده‌اند می‌بایست به سایت اینترنتی شرکت پارس‌خودرو مراجعه کنند.

در‌حال‌حاضر دو شرکت ایران‌خودرو و پارس‌خودرو در‌حال واگذاری خودروهای تندر-۹۰ سری اول هستند که می‌بایست این واگذاری تا پایان تیرماه به اتمام برسد و سری دوم واگذاری از ابتدای مردادماه از سوی دو شرکت آغاز خواهد شد.