ایسنا- تاکنون اسامی‌۱۱ هزار خودرو آژانس آرم‌دار تحویل مراجع ذی‌ربط شده و بقیه خودرو‌ها هم در حال ثبت نام در سایت اتحادیه هستند. مصطفی صالحی، رییس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه تهران، با اشاره به پلمپ تعدادی از واحد‌های متخلف آژانس در روزهای گذشته که کرایه زیادی از مردم دریافت کرده‌اند، گفت: در حد توان خود سعی کرده‌ایم که کرایه آژانسی‌ها افزایش نیابد و تا جای ممکن هم رانندگان آژانس را در محل کار خود حاضر نگه داشته و با تمامی‌متخلفانی که کرایه گران دریافت کرده‌اند برخورد شدید داشته‌ایم. او با اشاره به تشکیل تاکسی سرویس‌های غیر قانونی متشکل از تاکسی‌هایی که زیر نظر تاکسیرانی فعالیت می‌کنند، گفت: اخیرا سازمان تاکسیرانی با قرار دادن کانکس‌هایی در سطح شهر تاکسی‌ها را در جایی مستقر می‌کند که این کار دخالت در حوزه صنفی موسسات اتومبیل کرایه است و امروز اتحادیه و اداره اماکن یکی از این مراکز را در خیابان شهید مطهری پلمپ کرده‌اند چون این مرکز به طور مثال مسیر ۲۷۰۰تومانی شهید مطهری تا شهرک غرب را ۵۵۰۰تومان کرایه گرفته بود!

وی افزود: علاوه بر این سایتی هم برای ثبت نام خودرو‌هایی غیر آرم‌دار و نیمه‌وقت از سوی اتحادیه اعلام کرده‌ایم تا مشخصات آنها را هم از این طریق به مراجع اعلام کنیم.

وی ادامه داد: ثبت نام این خودرو‌ها از سوی صاحبان موسسه اتومبیل کرایه انجام می‌شود تا هیچ غریبه‌ای نتواند به عنوان راننده آژانس ثبت‌نام کند و استقبال آژانسی‌ها از این موضوع تاکنون بسیار خوب بوده است. او همچنین مرحله بعدی فعالیت‌های اتحادیه را تلاش برای بالا بردن سهمیه ۱۵ لیتری دانست و گفت: همه کارشناسان تایید می‌کنند که برای یک خودرو آژانس ۱۵ لیتر کافی نیست و ما پیشنهادات خودمان را برای افزایش سهمیه اعلام کرده‌ایم.