تسنیم: رئیس هیات تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان اینکه این هفته ۱۳ پرونده متخلفان شناسایی شده در گزارش هیات تحقیق و تفحص برای صدور حکم به مراجع قضایی ارسال می‌شود، گفت: بعد از قرائت گزارش در کمیسیون صنایع جزئیات آن را رسانه‌ای می‌کنم. علی علی‌لو با اشاره به اینکه گزارش هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی این هفته در کمیسیون صنایع قرائت خواهد شد، اظهار کرد: پس از قرائت این گزارش در کمیسیون صنایع با رای‌گیری نمایندگان، نتایج طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی خارج از دستور در صحن مجلس قرائت می‌شود البته این موضوع به موافقت نمایندگان بستگی دارد.

وی با بیان اینکه ارسال پرونده‌های متخلفان ارتباطی با قرائت گزارش هیات تحقیق و تفحص از خودروسازان در کمیسیون صنایع ندارد، افزود: این هفته ۱۳ پرونده متخلفان شناسایی شده در گزارش هیات تحقیق و تفحص برای صدور حکم به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

علی‌لو اضافه کرد: البته روند بررسی و شناسایی متخلفان صنعت خودرو همچنان ادامه دارد و به‌نظر می‌رسد تا نهایی شدن تحقیقات تعداد پرونده‌های متخلفان افزایش پیدا کند.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از خودروسازان با اشاره به اینکه بعد از قرائت گزارش تحقیق و تفحص جزئیات بررسی خود از صنعت خودرو‌سازی کشور را رسانه‌ای خواهم کرد، تصریح کرد: متاسفانه بنا به دلایلی هنوز فرصت ارائه این گزارش به کمیسیون صنایع فراهم نشده بود که این هفته با قرائت آن تا حدودی ابهامات و مشکلات صنعت خودرو برطرف خواهد شد.