سایپا نیوز: مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از استقبال مشتریان برای شرکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده این گروه خبر داد و گفت: مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده به زودی آغاز می‌شود. حسین کاظمی طرقی افزود: در مرحله نخست این طرح، متقاضیانی که در دو تا سه سال گذشته خودرو خود را اسقاط کرده و به هر دلیلی موفق به دریافت خودرو جدید نشده بودند، با تایید ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت کشور، نام‌نویسی کردند.

کاظمی طرقی در باره زمان تحویل خودروها گفت: به افردی که تا هفته گذشته مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند خودروهای جایگزین اختصاص داده شده و مشتریان باید هر چه سریع‌تر به نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا برای تحویل مدارک و ثبت‌نام مراجعه کنند و ملاک تحویل خودرو تاریخ ثبت‌نام مشتریان است.

وی در باره آغاز مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده افزود: از چند روز آینده برای آن دسته از متقاضیانی که هنوز خودرو فرسوده خود را اسقاط نکرده‌اند، آغاز خواهد شد.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در باره شرایط مرحله دوم طرح نیز گفت: تسهیلات تا سقف ۱۲۰ میلیون ریال و با مدت زمان بازپرداخت ۴۸ ماه، با شرایط ویژه و بدون ضامن است و ارزش اسقاط خودرو فرسوده ۲۵ میلیون ریال محاسبه می‌شود.

وی تصریح کرد: خودروهای جایگزین شامل خودروهای خانواده ایکس ۱۰۰ (انواع پراید)، خانواده ایکس ۲۰۰ (تیبا) و پراید وانت است، همچنین خودرو وانت نیسان زامیاد نیز در ادامه به خودروهای جایگزین اضافه خواهد شد.

کاظمی طرقی گفت: متقاضیان خودرو جایگزین با شرایط بسیار مناسب و ویژه گروه خودروسازی سایپا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام فقط به نمایندگی‌های مجاز فروش سایپا مراجعه کنند.

همچنین به‌منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده‌های احتمالی از مراجعه به دیگر دفاتر و موسسات و سایت‌های اینترنتی خودداری شود.