ایکوپرس: مدیرعامل ایران‌خودرو از افزایش گارانتی خودروی رانا از دو سال به سه سال و از 40 هزار به 50 هزار کیلومتر خبر داد.

هاشم یکه‌‌زارع با بیان اینکه قصد داریم به سمت ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی خود برویم، اظهار کرد: در اولین حرکت خودروی رانا را انتخاب کردیم که از اسفندماه امسال هر کسی که این خودرو را تحویل بگیرد تا 10 هزار کیلومتر به تعمیرگاه مراجعه نخواهد داشت مگر برای موارد مصرفی مثل تعویض روغن و... .


وی افزود: در همین راستا همزمان با روز ملی کیفیت، گارانتی خودروی رانا از دو سال به سه سال و از ۴۰ هزار کیلومتر به ۵۰ هزار کیلومتر افزایش دادیم. مدیرعامل ایران‌خودرو با بیان اینکه اعتقاد داریم هر محصول قبل از ورود به بازار باید به این حد کیفی قابل قبول خود برسد، ادامه داد: در مورد رانا این اتفاق نیفتاد و در مقطع قبلی عجله صورت گرفت؛ بنابراین سعی کردیم با افزایش کیفیت اطمینان روی این خودرو را افزایش دهیم. به گفته یکه‌زارع پس از خودروی رانا همین برنامه برای خودروی دنا نیز پیاده خواهد شد. وی همچنین درباره‌ ارائه تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی برای خرید خودرو و نحوه بازپرداخت آن به بانک‌ها گفت: قرار است اسناد تجاری را نزد بانک‌ها ببریم تا ظرف ۴۸ ساعت و تا سقف ۲۵ میلیون تومان برای هر خودرو به ما پرداخت شود.