تسنیم: مدیرکل پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت ضمن تاکید بر رفع عیوب تکراری خودروها توسط عرضه‌کنندگان گفت: قبل از اینکه مصرف‌کنندگان و ناظران قانونی درخصوص عیب‌های پیش آمده در خودروهای تولیدی تذکر دهند، باید خودروسازان این قضیه را پیشگیری کنند.


جلسه مشترک دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن وتجارت با مدیران ارتباط با مشتری(CRM) خودروسازان کشور و وارد‌کنندگان، به منظور بررسی آخرین وضعیت نحوه ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان برگزار شد. محمد رضا عبداللهی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن وتجارت در این جلسه گفت: اجرای بندهای قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو و آیین نامه اجرایی مربوطه لازم و ضروری است. وی ضمن تاکید بر رفع عیوب تکراری خودروها توسط عرضه‌کنندگان گفت: قبل از اینکه مصرف‌کنندگان و ناظران قانونی درخصوص عیب‌های پیش آمده در خودروهای تولیدی تذکر دهند، باید خودروسازان این قضیه را پیشگیری کنند.


مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن وتجارت با اشاره به دو وظیفه اساسی واحدهای ارتباط با مشتریان شرکت‌های خودروساز؛ گفت: یکی وظیفه ذاتی است که با رعایت اصل مشتری مداری؛ رقابت پذیری؛ تولید بیشتر و تصاحب سهم بیشتر بازارباید بندهای قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو و آیین نامه اجرایی مربوطه را رعایت کنند و دیگری اعلام به موقع بازخورد نظرات مصرف‌کنندگان به حوزه‌های کیفی، طراحی، تولید و... است تا نسبت به رفع این مشکلات و جلوگیری از بروز مجدد آن اقدام کنند. عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن وتجارت در پیگیری نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودرو رویکرد کاملا حمایتی داشته؛ چراکه ارائه خدمات بهتر و موثر در اسرع وقت به مشتریان می‌تواند به برند و نام شرکت خودروساز، اعتبار بیشتری اعطا کند.