روابط عمومی ایران خودرو- گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف توسعه بازارهای هدف برای گرفتن سهم شش درصدی در بازار پرتقاضای خودرو در بخش‌های مهمی از کشورهای در حال توسعه برنامه مدونی را در دستور کار قرار خواهد داد‌. منوچهر منطقی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این مطلب در کنفرانس بین‌المللی صنعت الکترونیک خودرو که در ساپکو برگزار شد به تشریح اهداف و برنامه‌های این گروه صنعتی در زمینه استفاده از فن‌آوری نوین طراحی و تولید خودرو و نیز دورنمای تحقق اهداف صادراتی پرداخت و گفت‌: ایران‌خودرو در پرتوی همکاری‌های مشترک با خودروسازان معتبر خارجی و بهره‌گیری از فن‌آوری‌های جدید در این بخش مهم از صنعت به سوی آینده‌ای هدفمند که متضمن موفقیت‌های جدید است قدم بر می‌دارد.

وی تاکید کرد: شرکت ایران‌خودرو همانند خودروسازان معتبر جهانی برای نیل به هدف‌های راهبردی خود در راستای حضور در بازارهای جهانی و دفاع از اعتبار صنعتی ایران در قالب دو برنامه استراتژیک هفت و ده ساله فعالیت‌های خود را پیگیری کرده است‌.

وی گفت‌: هدف ایران‌خودرو این است که در بازار ده‌درصدی خودرو در کشورهای در حال ظهور شامل خاورمیانه شمال و غرب آفریقا و کشورهای تازه استقلال یافته شوروی سابق و آمریکای‌جنوبی حضور پایداری را در دستور کار قرار دهد و در این راستا گام‌های مهمی برداشته است‌.

وی ادامه داد: ایجاد سایت‌هایی برای تولید در مناطق مستعد با هدف توسعه برند ملی و صادرات قطعه از جمله هدف‌هایی می‌باشد که ایران‌خودرو با جدیت در این گونه موارد برنامه ریزی کرده است .