گروه خودرو- فروش نقدی سایپا ۱۳۲ از نیمه اول اسفندماه در نمایندگی‌های مجاز سایپا آغاز می‌شود. فرزاد نشان، مدیر فروش شرکت سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت: اسفندماه را به این منظور برای عرضه سایپا۱۳۲ انتخاب کردیم، چراکه از زمان معرفی این خودرو به متقاضیان و آغاز تعطیلات کمتر از یک‌ماه فاصله وجود دارد و این محدودیت زمان موجب می‌شود که این خودرو در بازار با افزایش قیمت مواجه نشود.

به گفته مدیر فروش شرکت سایپا، تاکنون بیش از ۶۰۰ دستگاه سایپا ۱۳۲ در نمایندگی‌های مجاز این شرکت توزیع شده است تا به هنگام آغاز فروش نقدی نمایندگی‌ها با مشکل کمبود این خودرو مواجه نشوند.

نشان در ادامه عنوان کرد: تا پایان سال برنامه تولید دو هزار دستگاه سایپا ۱۳۲ در شرکت سایپا در نظر گرفته شده است تا با عرضه به موقع قیمت این خودرو در بازار کنترل شود.

به گفته مدیر فروش شرکت سایپا، این خودرو تنها به صورت دوگانه‌سوز تولید می‌شود و اختلاف قیمت آن با پراید دوگانه‌سوز فعلی ۲۵۰هزار تومان است.

خط تولید سایپا ۱۳۲ همزمان با معارفه مدیرعامل جدید این شرکت در اوایل بهمن‌ماه افتتاح شد. به گفته مدیر فروش شرکت سایپا تغییرات سایپا ۱۳۲ نسبت به صبا GLXE را می‌توان به تغییراتی از نمای جلو و نمای عقب و تغییرات تکمیلی تقسیم‌بندی کرد.

عمده تغییرات جلو شامل ایجاد فرم برجسته روی در موتور با استفاده از جلو پنجره کرکره‌ای همچنین با استفاده از چراغ‌های یک پارچه و دوکاسه‌ای به جای چراغ‌های دوتکه فعلی صبا است. از سوی دیگر، گلگیر و در موتور، سپر جلو، چراغ جلو و آرم جلو خودرو نسبت به پراید نیز تغییر کرده و جهت ایمنی بیشتر خودرو قفل صندوق عقب حذف شده است.