آتلانتیک: استیو بنن در نظر دارد که در سازمان صهیونیستی آمریکا در ماه نوامبر سخنرانی کند و این نخستین سخنرانی رسمی اعلام‌شده از سوی یک نهاد پس از برکناری وی از کاخ سفید است. مورتون کلاین، مدیر سازمان صهیونیستی آمریکا در این خصوص تایید کرد که بنن قرار است که ۱۲ نوامبر در این اجلاس حاضر شود و سخنرانی کند. او در این زمینه تصریح کرد: همه آن چیزی که می‌توانم بگویم این است که او در این مراسم شام حضور خواهد داشت. بنن ممکن است که در این مراسم شام از سوی یکی از بزرگ‌ترین کمک‌کنندگان مالی یعنی شلدون ادلسون معرفی شود، اما کلاین گفت که خود حضور بنن در این مراسم یک اتفاق ویژه است. آرتور شوارتز مشاور سیاسی خارج از این مرکز می‌گوید: استیو یکی از بهترین دوستان اسرائیل است و ما مفتخریم که وی این دعوت ما را پذیرفته است.

بنن سال گذشته هم به این مراسم دعوت شده بود اما در آن حضور نیافت. کلاین می‌گوید: کاملا خوش‌بین هستیم که وی این بار در این مراسم حضور پیدا کند. برای اینکه دیگر بنن عضوی از کاخ سفید به حساب نمی‌آید. بنن پس از اخراج از کاخ سفید به سایت دست‌راستی برایت‌بارت پیوسته است.

از سایر مدعوین این مراسم می‌توان به جولیبرمن، دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در اسرائیل، کریس رادی مدیر اجرایی نیوزمکس و سناتور تام کاتن اشاره کرد. سباسشن گورکا یکی از کارکنان سابق کاخ سفید هم به این مراسم دعوت شده است و او به این موضوع در توییتر خود اشاره کرده است. گورکا از متحدان بنن در کاخ سفید به حساب می‌آمد که پس از خروج بنن از کاخ سفید وی نیز از آنجا منفک شد. کلاین نقش اساسی در دعوت از سباسشن گورکا داشته است. گورکا که متهم به طرفداری از گروه دست راستی تندروی مجارستانی‌ها است در یک منازعه تمام عیار اعلام کرده است که بنن خود از سمت خود کنار رفته و اخراج نشده است. کلاین همچنین در نشان دادن مک‌مستر به‌عنوان یک فرد ضد اسرائیلی در کاخ سفید تلاش وافری داشته است.