از رشوه تا خروج اسرائیلی‌ها از غزه روزنامه وال استریت ژورنال عکس یک خود را به موضوع اختلاس 100 میلیون دلاری توسط Ecclestone اختصاص داده است که رئیس فرمول یک است.
او در دادگاه در مقابل طرفداران خود در حال امضا دادن است. این روزنامه اما تیتر یک خود را به موضوع آتش‌بس ۷۲ ساعته غزه اختصاص داده که در این خصوص نوشته است (روز گذشته)، آتش‌بس بین ارتش اسرائیل و نیروی حماس وارد دومین روز خود شد.
این روزنامه در ادامه می‌نویسد: آمریکا سعی دارد که در اجلاس قاهره بحث صلح مجددا از سر گرفته شود و به یک طرح آتش‌بس یک ماهه اعتقاد دارد تا درخصوص صلح، بحث‌ها و رایزنی‌ها، با جدیت بیشتری پیگیری شود.

دستگیری پلیس‌های ترکیه به اتهام شنود

روزنامه حریت چاپ استانبول تیتر یک خود را به موضوع دستگیری دامنه‌دار پلیس‌های این کشور اختصاص داد. این روزنامه برای این موضوع تیتر «موج دوم دستگیری‌ها درباره شنود» را انتخاب کرده است. این پلیس‌ها مظنون به شنود از اردوغان هستند. در موج دوم این دستگیری‌ها ۲۸ نفر دستگیر شده‌اند. در موج نخست نیز نزدیک به ۱۵۰ نفر دستگیر شده بودند. این روزنامه همچنین یکی از گزارش‌های اصلی‌اش را به سخنان کمال کلیچداراغلو، دبیر کل حزب جمهوری خلق ترکیه اختصاص داده و از قول وی نوشته است که انتخاب اردوغان به عنوان رئیس‌جمهوری به این کشور آسیب خواهد رساند. این روزنامه عکس یک خود را نیز به خروج ارتش اسرائیل از غزه اختصاص داده است.


هک یک میلیارد «رمز عبور» توسط روس‌ها

روزنامه نیویورک تایمز عکس یک خود را به خروج سربازان رژیم صهیونیستی از غزه اختصاص داده و نوشته است که رایزنی‌ها در این خصوص در حال پیگیری است.
این روزنامه اما در کنار عکس یک خود از هک یک میلیارد سایت توسط روس‌ها خبر می‌دهد و می‌نویسد که هکرهای روس بیش از یک میلیارد «رمز عبور» را هک کرده‌اند‌ و توانسته‌اند که نزدیک به 420 هزار سایت بزرگ و کوچک را هک کنند. این سایت می‌نویسد که این تبهکاران توانسته‌اند اطلاعات شرکت‌های بزرگ و کوچک را به‌دست آورند.
این روزنامه مطلب سمت چپ خود را به یک سرباز افغانی اختصاص داده که همقطاران خود و یک ژنرال آمریکایی را کشته است.