حمایت ایران از حیدرالعبادی روزنامه وال‌استریت ژورنال نسخه اروپایی تیتر یک خود را به موضوع حمایت ایران از نخست‌وزیر مکلف کشور عراق اختصاص داده و نوشته است که حمایت ایران از العبادی بسیار حیاتی بوده است. این روزنامه به نقل از هوشیار زیباری، وزیر امور خارجه عراق می‌نویسد که حیدر العبادی توانست سریعا یک توافق بین‌المللی به دست آورد. این روزنامه همچنین در شماره روز گذشته، عکس یک خود را به کامیون‌های حامل کمک‌های انسان‌دوستانه به اوکراین اختصاص داد. در این راستا گفته می‌شود که این کامیون‌ها روز سه‌شنبه مسکو را به مقصد شرق اوکراین ترک کردند. روزنامه وال‌استریت ژورنال همچنین یک گزارش هم درخصوص بحران اقتصاد آلمان در صفحه یک خود چاپ کرده است.

مردم بریتانیا موافق حمله به داعش هستند
روزنامه تایمز، مانند بیشتر روزنامه‌‌های انگلیسی زبان ویژه‌‌نامه‌‌ای درخصوص بازیگر بزرگ هالیوودی رابین ویلیامز به قلم آندرو‌بیلن کار کرده است که در صفحه یک آن با تیتر «رابین ویلیامزی که من می‌‌شناسم» به استقبال این موضوع رفته است. این روزنامه اما تیتر یک خود را به یک نظرسنجی صورت گرفته در این کشور اختصاص داده و نوشته است که بیشتر بریتانیایی‌‌ها از سوی گروه‌‌های تروریستی احساس خطر می‌‌کنند. در این راستا اغلب نظرسنجی‌شوندگان گفته‌‌اند که با کمک دولت انگلیس به دولت عراق موافقند و خواهان افزایش عملیات هوایی علیه نیروهای داعش هستند. این گزارش همچنین از زبان رئیس اقلیم کردستان از حضور نیروهای تندرویی که تابعیت بریتانیایی دارند، انتقاد کرده است.


پشت پرده کمک‌های انسان دوستانه روسیه به اوکراین
روزنامه فایننشال تایمز، روز گذشته تیتر و عکس یک خود را به موضوع کمک‌های انسان‌دوستانه روسیه به مردم شرق اوکراین اختصاص داده است و برای این موضوع تیتر «کاروان کمک‌های روسیه، ترس از افزایش جنگ را دامن می‌زند» انتخاب کرده است. در گزارش این روزنامه آمده است که مقامات غربی نگران کمک‌های تسلیحاتی روسیه به شورشیان شرق اوکراین هستند و مسکو با استفاده از این کاروان‌ها در پی مسلح کردن شورشیان است. کی‌یف نیز در این راستا روز سه‌شنبه نسبت به ورود این کمک‌های روسیه هشدار داده بود. این روزنامه اما یکی از تیترهای خود را به شیوع بیماری ابولا در آفریقا اختصاص داد و نوشت که داروهای آزمایش نشده ابولا در نهایت مجوز استفاده گرفت.