حسن روشن در خصوص قرعه کشی جام جهانی روسیه، گفت: قرعه بسیار خوبی برای ایران بدست آمد و معتقدم توانستیم در بهترین گروه مسابقات قرار بگیریم. 

وی ادامه داد: فراموش نکنید تمام تیم های حاضر در جام جهانی قدرتمند هستند و نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت و تیم ایران نیز با تیم های قوی تر بهتر بازی می کند. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: یکی دیگر از دلایل خوشحالی من برای قرار گرفتن در این گروه این است که تیم ملی ما به خاطر مشکلات مالی در شرایط عادی توان بازی کردن با تیم هایی چون اسپانیا و پرتغال را ندارد، اما حالا با سه تیم قدرتمند به صورت رایگان بازی خواهد کرد. 

وی در رابطه با شانس صعود تیم ملی به جام جهانی، تصریح کرد: فوتبال غیر قابل پیش بینی است، اما قطعا شانس ما بسیار کم است. 

روشن با اشاره به تاثیر حضور کی روش روی نیمکت مربیگری ایران در جام جهانی، اظهار کرد: حضور کی روش در کنار تیم ملی بسیار اهمیت دارد، اما ای کاش او با تمام توان به ایران می آمد تا حداقل پس از جدایی تاثیری از خود به جای می گذاشت. 

وی در رابطه با سخت ترین حریف ایران در جام جهانی، افزود: بی تردید اسپانیا سخت ترین حریف ما است اما اطمینان دارم بهتری عملکرد ما هم در مقابل این تیم رقم خواهد خورد. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا کی روش در جام جهانی به جوانان میدان می دهد یا با تجربه ترها، گفت: به اعتقاد من کی روش از جوان ها بیشتر استفاده خواهد کرد، اما بزرگترین ایراد او این است که هنوز ترکیب خود را نمی شناسد. 

تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم گروه است. ملی پوشان فوتبال ایران باید در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی فوتبال مراکش بروند. 

*** مدیریت عامل اصلی ناکامی استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه عملکرد پرنوسان استقلال در لیگ برتر، گفت: باید این مساله ریشه یابی شود و این را بدانید مهم ترین دلیل ناکامی استقلال مدیریت این تیم است. 

وی تاکید کرد: «وینفرد شفر» ۲۰ سال پیش به همراه من در دبی مربیگری می کرد که از آنجا هم اخراج شد. او یک مربی بازنشسته است که هدایت استقلال بزرگتر از حد و اندازه های اوست. مدیران باشگاه برای اینکه فردی بزرگتر از خود را استخدام نکنند سراغ این مربی رفتند.

روشن افزود: برای کمیته فنی استقلال متاسفم که به جای زیر سئوال بردن شفر پای انتخاب مدیران باشگاه ایستاد و ای کاش در این مساله دخالت نمی کرد تا همه انتخاب شفر را از چشم آنها نمی دیدند. 

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص جایگاه این تیم در پایان فصل، اظهار کرد: این تیم چه با منصوریان و چه با شفر در نهایت جایگاهی بهتر از ششم بدست نخواهد آورد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.