دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با نتیجه دو بر صفر به سود سرخ‌پوشان به پایان رسید. افشین پیروانی پس از این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی بود که موقعیت های زیادی هم داشتیم. به هواداران، بازیکنان و مسئولان باشگاه تبریک می گوییم که توانستیم به قهرمانی نزدیک شویم. بازیکنان سرود قهرمانی می‌خوانند چون شاد هستند. ان‌شاءالله قهرمان می‌شویم. ما ۸ بازی داریم و همه را برای برد می‌رویم. همه بازی‌ها برای ما حکم داربی و فینال را دارد. من چند روز پیش گفتم که بهترین تیم ایران و آسیا هستیم که برخی خرده گرفتند. اعتقاد من این است که بزرگترین افتخار تیم هوادار است.

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است که بخاطر اختلاف امتیاز زیاد با تیم دوم، در دیدارهای آینده شاهد تغییر در ترکیب پرسپولیس بود، گفت: این بحث فنی است و باید برانکو نظر بدهد. البته ما تیم خوب،‌ پرمهره و قهرمان هستیم و برانکو هر تصمیمی بگیرد به نفع تیم است.

مدیر تیم پرسپولیس افزود: یک صحبت‌هایی شده که قسمت دوم پنجره نقل و انتقالاتی مقداری باز شود اما با همین بازیکنان هم می‌توانیم نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا بگیریم.

پیروانی درباره صحبت‌های گرشاسبی مبنی بر شیطنت افرادی برای جدایی بازیکنان حال حاضر پرسپولیس از این تیم تصریح کرد: من می‌گویم که روال عادی است که با درخشش بازیکنان ما به دنبال آن‌ها باشند. اما بدانید که بازیکنان از خدایشان است که در این تیم بمانند. بهترین تیم ایران و آسیا پرسپولیس است.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس قصد شکایت از طارمی را دارد، بیان کرد: طارمی برای باشگاه پرسپولیس زحمت کشیده و برای او آرزوی موفقیت داریم. بازیکنان جایگزین هم به خوبی جای او را پر کرده‌اند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره حواشی احتمالی که می‌تواند پیرامون این تیم باشد، اظهار کرد: تیم بزرگ آسیب‌های زیادی می‌بیند اما مطمئن باشید با اقتدار پیش می‌رویم تا این آسیب‌ها تاثیرگذار نباشد.

پیروانی در پایان درباره موقعیت‌های فراوانی که بازیکنان پرسپولیس در این دیدار از دست دادند، گفت: ان‌شاءالله روی این موضوع بیشتر کار کنیم تا در این زمینه بهتر شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.