چندی پیش یکی از رسانه‌ها نسبت به انتشار نامه اخطار بانک به آرش میراسماعیلی برای تسویه حساب پس از دریافت وام، اقدام کرد و با تیتر حکم جلب آرش میراسماعیلی این خبر را انتشار داد. پس ازاین موضوع آرش میراسماعیلی دارنده دو مدال طلا و دو مدال برنز جهان و یکی از چهره‌های شاخص جودو ایران از فدراسیون جودو و این سایت خبری رسما شکایت کرد.

اما با گذشت ۴۰ روز از این اتفاق، میراسماعیلی امروز (دوشنبه) شکایت خود را از فدراسیون جودو و سایت خبری منتشر کننده پس گرفت.

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: دوست نداشتم از طرف من برای جودو حاشیه درست شود. خواستم با این کار نشان بدهم در این گونه موارد هم می‌توان گذشت کرد حتی اگر بی‌اخلاقی و شیطنت صورت گرفته باشد. من چه زمانی که در دنیای قهرمانی حضور داشتم و چه زمانی که در فدراسیون بودم، هیچ گاه اهل شکایت نبودم. این بار نیز به خاطر شیطنت و بی‌اخلاقی که صورت گرفت شکایت کردم اما از حق مسلم خودم گذشتم و شکایتم را پس گرفتم.

وی افزود: امیدوارم مسئولان فدراسیون جودو با این کار من بدون حاشیه به فعالیت‌شان ادامه دهند و برای جودو ایران آرزوی موفقیت دارم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.