دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش در نخستین بازی از گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه کرستوفسکی و به قضاوت جونیت چاکر ترکیه‌ای آغاز شد.

ترکیب ایران: منیر المحمدی، مهدی بن‌عطیه، غانم سایس، اشرف حکیمی، امین حاریت، یونس بلهنده، مبارک بوصوفه، کریم الاحمدی، حکیم زیاش، سفیان امرابط و ایوب الکعبی.

ترکیب مراکش: علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، وحید امیری، روزبه چشمی، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی (کاپیتان)، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون

دقیقه ۲: اولین ضربه از سوی بازیکنان مراکش همراه بود و ضربه پشت محوطه جریمه سارس از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۳: مراکش صاحب ضربه ایستگاهی شد که پاس عرضی به حکیم زیاش رسید، اما نتوانست ضربه‌اش را بزند. در این لحظه، دفاع ایران آشفته بود و در یارگیری خوب عمل نکرد. در ادامه هم ارسال بازیکن مراکش را امید ابراهیمی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴: بازیکنان مراکش که بازی را هجومی شروع کرده بودند، توپی را به محوطه جریمه ایران ارسال کردند که ضربه سر یونس بلهنده به بیرون رفت.

دقیقه ۸: پاس عمقی و بلند به محوطه جریمه ایران را روزبه چشمی با سر زد و در ادامه ضربه ایوب باز هم به شکل خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه ۱۰: مسعود شجاعی اولین بازیکن اخطاری ایران در جام بیست‌ویکم و این بازی بود که به دلیل خطا روی مبارک بوصوفه از داور ترکیه‌ای کارت زرد گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.