با توجه به این گزارش بود که مأموران به محل مراجعه کردند و با حکم قضائی وارد خانه شدند. آنها بعد از بررسی خانه ۱۰۸ گرم شیشه و ۴۰ گرم هروئین از خانه کشف کردند. زهره ادعا کرد این مواد متعلق به پسرش است و او مواد توزیع می‌کند. رامین نوجوان ۱۷ساله نیز گفته‌های مادرش را تأیید کرد و گفت که مادرم نقشی در توزیع این مواد ندارد. وقتی رامین به دادسرا منتقل شد و فهمید که ممکن است مجازات سنگینی در انتظارش باشد، گفته‌هایش را انکار کرد و گفت: برای اینکه مادرش را نجات دهد چنین ادعایی را مطرح کرده ‌است.

با این حال، کیفرخواست علیه این نوجوان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۴ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. رامین در جلسه رسیدگی به پرونده‌اش گفت: من مواد توزیع نمی‌کردم مادرم اعتیاد دارد و به خاطر اعتیادش مواد در خانه نگهداری می‌کرد و من اصلا نمی‌دانستم که چه سرنوشتی در انتظارم است. او گفت: من و مادرم در منطقه خاک سفید زندگی می‌کنیم. مادرم سال‌هاست که معتاد است. پلیس در تعقیب مادرم بود و آن روز  مأموران به خانه‌مان آمدند و مواد مخدر را پیدا کردند. من به خاطر مادرم به‌دروغ گفتم مواد متعلق به من است چون نمی‌خواستم مادرم به دردسر بیفتد و زندانی شود، اما در کانون اصلاح و تربیت تصمیم گرفتم حقیقت را بگویم.

وی ادامه داد: مادرم در خرید و فروش مواد دستی  ندارد و این مواد را برای مصرف خودش تهیه کرده بود. من از قضات دادگاه تقاضای کمک دارم و می‌خواهم تا در مجازاتم تخفیف قائل شوند. قول می‌دهم بعد از آزادی کار و به مادرم کمک کنم تا مواد را ترک کند. در پایان جلسه هیئت قضائی وارد شور شد. آنها با توجه به گفته‌های متهم و مدارکی که در پرونده موجود بود و با توجه به اینکه او یک نوجوان بوده و متوجه عمل خودش نبوده ‌است، او را به پنج سال حبس و اقامت در کانون اصلاح و تربیت محکوم کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.