‍حبیب ذوالفقاری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند، در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح حادثه ریزش دیوار سیلوی گندم در جاده مرند – جلفا ابراز داشت: این حادثه، ظهر امروز دوشنبه به پایگاه امداد و نجات جاده ای پیام جمعیت هلال احمر شهرستان مرند اطلاع داده شد.

وی افزود: در جریان فرو ریختن دیوار سیلوی گندم در جاده مرند – جلفا، ۴ نفر در زیر آوار مدفون شده بودند که بلافاصله تیم تخصصی جاده ای با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و بعد از ارزیابی صحنه حادثه، درخواست نیروی کمکی تخصصی در آوار می کنند که یک تیم تخصصی آوار به محل حادثه اعزام شدند.

ذوالفقاری ادامه داد: بعد از تلاش تیم های امدادی از جمله هلال احمر، آتشنشانی، اورژان، مردم محلی و نیروی انتظامی جسد هر ۴ نفر از زیر آوار خارج و جهت انتقال به اورژانس تحویل داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند با اشاره به علت این حادیه تاکید کرد: ریزش دیوار وسط سیلو علت این حادثه بوده که به علت انباشته شدن بیش از حد گندم و فشار به دیوار باعث ریزش آن شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه جانگداز ۳ نفر کارگر و یک نفر راننده به علت محبوس بودن در زیر آوار و برخورد آجر و بتون با سر و سایر اندام های حیاتی بدن جان خود را دست دادند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.