نماینده مخالف زاهدی وفا: نشان داد که اهل تعامل با مجلس نیست

مهدی عسگری در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما باید در مجلس صلاحیت وزرای پیشنهادی را بررسی و احراز کنیم و قطعاً میز وزارت مناسب هر فردی نیست.

وی افزود: شخصیت فردی و حقیقی محمد هادی زاهدی وفا برای همه ما قابل احترام است اما وی تعامل خوبی با مجلس در مدتی که سرپرست این وزارتخانه بود، نداشت و ما تجربه تلخ عدم تعامل برخی از وزرای دولت را داریم و نباید مجدداً این تجربه تکرار شود.

عسگری تأکید کرد: باید صدای مردم به ویژه کارگران و بازنشستگان شنیده شود و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیازمند وزیری است که با آنان تعامل داشته باشد که زاهدی وفا این ویژگی را ندارد. در زمانی که زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود در جلسات کمیسیون‌های مجلس دعوت می‌شد اما حضور نمی‌یافت و هر زمان که نمایندگان به وزارتخانه می‌رفتند، فرصت ملاقات به آنان داده نمی‌شود.

وی با اشاره به این که برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضعیف است، خاطرنشان کرد: زاهدی وفا سه ماه سرپرست این وزارتخانه بود و همه امکانات در اختیارش بود اما نتوانست در این وزارتخانه کار خاصی انجام دهد و بنده مخالفت خود را برای تصدی وی به وزارت کار اعلام می‌کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.