مدیرکل مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی تغییر کرد

دنیای اقتصاد-تبریز: رئیس سازمان صداوسیما در این حکم مأموریت های ذیل را برای رضایی در نظر گرفته است:

احصاء و اولویت‌ بندی ظرفیت‌ های رسانه ای استان برای حضور در عرصه‌های بین المللی، ملی و محلی؛ تلاش در مسیر عدالت رسانه ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست‌ ها و پیوست‌ های مربوطه و تمهید جهش کمی و کیفی در تولید محتوای حرفه‌ای و مردمی؛ انجام تدابیر لازم برای هم ‌افزایی حداکثری رسانه‌ملی با ظرفیت های فکری، فرهنگی، اجتماعی، علمی‌ و مدیریتی منطقه و تعامل فعال با جبهه فرهنگی- اجتماعی انقلاب اسلامی؛ توجه ویژه به ‌حوزه‌ های مغفول عملیات ‌رسانه ‌ای اعم ‌از‌ روستاها، نخبگان و فرهیختگان،‌ پشتیبانی ‌رسانه‌ ای از ‌سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی ـ انقلابی و ...؛ برنامه ‌ریزی راهبردی برای پاسخگویی به هنگام و به اندازه به نیازهای رسانه‌ ای مخاطبان درحوزه ‌های بازنمایی هویتی، اطلاع‌ رسانی، سرگرمی، معرفت افزایی و ..،؛  ارتقاء بهره ‌وری در مرکز با توجه ویژه به سرمایه انسانی و چابکی و کارآمدی سازمانی؛ تلاش و برنامه ریزی برای هم ‌افزایی حداکثری در‌تولید محتوا با‌ شبکه‌ های سراسری سیما‌و‌صدا، برون‌ مرزی و معاونت فضای مجازی.

جبلی همین طور از خدمات مرتضی صفری در دوره تصدی مدیریت مرکز آذربایجان شرقی تشکر کرده است.

اکبر رضایی متولد سال ۱۳۴۴ و دارای مدرک دانشگاهی دکترای مدیریت راهبردی فرهنگی بوده و در علوم حوزوی نیز طلبه سطح خارج فقه و اصول است. وی از سال ۱۳۷۴ وارد سازمان صدا و سیما شده و از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس به شمار می‌آید. رضایی قبل از این رئیس شعبه اول هیأت بدوی تخلفات اداری کارکنان صداوسیما بوده و مدیریت شبکه‌های رادیویی اقتصاد و گفتگو، مدیریت دفتر صدا و سیما در هندوستان، سرپرستی اداره کل صدای استان‌ها، مدیرکلی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و مدیریت شبکه تلویزیونی نور در قم را در کارنامه مدیریتی و اجرایی دارد.

ظهر امروز، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل مرکز با حضورمعاون امور استان‌های سازمان، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مسؤلین ارشد استانی در محل سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در شهر تبریز برگزار شد.

در این مراسم، حسن عابدینی، اکبر رضایی را به عنوان مدیرکل جدید مرکز معرفی کرد و با اهدای لوح سپاس، از تلاش های مرتضی صفری در دوره چهارساله تصدی مدیریت آن مرکز تقدیر و تشکر کرد.

صفری در آبان ماه سال جاری، طی حکمی از سوی عزت الله ضرغامی‌به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان غربی منصوب شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.