غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرهای استان اصفهان

با تصویب کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های درسی درتمامی مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه ها در اصفهان و برخی شهرستان‌ها فردا شنبه به صورت غیرحضوری و فعالیت کارکنان گروه های حساس و پرخطر ادارات نیز به صورت دورکاری خواهد بود.

مدارس و دانشگاه‌های البرز فردا حضوری هستند؟

کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان با درنظرگرفتن تقاضای دانشگاه علوم پزشکی، کلاس های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه ها و مدارس در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد ، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، بخش مرکزی کاشان و آران و بیدگل را غیرحضوری و فعالیت مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق را تعطیل اعلام کرد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در این باره اضافه کرد: مطابق با تصمیم این کمیته، بخشی از کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی که در گروه های حساس و پرخطر قرار دارند ازجمله کارکنانی که به بیماری های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری های زمینه ای مبتلا هستند، بانوان باردار وکارکنان خانم دارای فرزند دبستانی و زیرشش سال، طی روز شنبه ۱۷ دی ماه به صورت دورکاری انجام خدمت خواهد کرد.

وی افزود: امتحانات به قوت خود باقی است و طبق برنامه اعلام شده برگزار می‌شود.

شیشه فروش ادامه داد: محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در شهر اصفهان طی فردا (شنبه ۱۷ دی) از درب منزل اجرایی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری افزود: مطابق با تصمیم این کمیته، ایستگاه های سلامت با هدف اطلاع رسانی، آموزش و ارائه خدمات مرتبط، در میادین بزرگ و پرترافیک شهرها توسط دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان استقرار خواهند یافت.ش

شیشه فروش از شهروندان خواست ضمن اجتناب از حضور و انجام فعالیت های ورزشی در فضاهای باز و هسته های مرکزی و پرترافیک شهرها و به حضور در این اماکن حتما از ماسک استفاده نمایند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.