واکنش مدیرآموزش و پرورش خوزستان به مسمومیت دانش‌آموزان هفتکلی/حال هیچ کس وخیم نیست

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از طریق دانشگاه علوم پزشکی در حال بررسی علت مسمومیت دانش‌آموزان هستیم، وضعیت هیچ دانش‌آموزی وخیم نیست.

مسعود حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در رابطه با مسمومیت  ده دانش‌آموز  در شهرستان هفتکل، اظهار کرد: از طریق دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال بررسی علت مسمومیت دانش‌آموزان هستیم، خداروشکر وضعیت هیچ کدام از آن‌ها وخیم گزارش نشده است.

وی افزود: البته برخی از دانش‌آموزان نیاز به مراقبت بیشتری دارند اما در کل مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه دانش‌آموزان در فضای باز و در حیاط مدرسه بودند، گفت: دانش آموزانی که دچار مسمومیت شدند متعلق به دو مدرسه هستند که در کنار یکدیگر قرار دارند.

حمیدی نژاد با بیان اینکه به نظر می‌رسد مسمومیت دانش‌آموزان علت خاصی ندارد و بیشتر دلیل روحی روانی و استرس است، عنوان کرد: آنچه اکنون برای ما مهم است سلامت روحی و  جسمی دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: طبق شنیده‌ها دو نفر از دانش‌آموزان برای مداوا به اهواز‌ اعزام شدند، مابقی آمار مربوط به این حادثه نیز به زودی از طریق روابط عمومی اعلام خواهیم کرد.

پیش از این حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی اهواز با تایید مسمومیت‌ دانش‌آموزان در شهرستان هفتکل، گفت: یک تیم ویژه برای بررسی موضوع از اهواز به هفتکل اعزام شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.