انتشار جزئیاتی تازه درباره رقیب جدید بایدن

رابرت اف. کندی جونیور، فعال و وکیل دموکرات جو بایدن را را برای انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها به چالش کشید. کندی از خاندانی معروف و برادرزاده رئیس‌جمهور مقتول آمریکا، جان اف. کندی است.

رابرت اف. کندی جونیور، فعال دموکرات و عضو یکی از مشهورترین خانواده‌های سیاسی آمریکا نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ شد. روز چهارشنبه، کندی رسماً کاندیداتوری خود را به کمیسیون انتخابات فدرال اعلام کرد.

موفقیت کمپین این فعال ۶۹ساله برای به چالش‌کشیدن جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی برای نامزدی حزب دموکرات شانس کمی دارد. ماریان ویلیامسون، نویسنده و فعال دموکرات نیز در رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها شرکت می‌کند.

کندی، برادرزاده جان اف. کندی، رئیس‌جمهور ترورشده ایالات متحده و پسر رابرت اف. کندی، دادستان کل و سناتور ترورشده آمریکا است. وی تألیف چند کتاب پرفروش را در کارنامه خود داشته و در برهه‌ای نیز در مسائلی زیست‌محیطی مانند آب پاک به وکالت مشغول بود.

بیش از ۱۵ سال پیش، او به خاطر باور بر اینکه واکسن‌ها بی‌خطر نیستند، شهرت بیشتری پیدا کرد. وی یکی از صداهای پیشرو در جنبش ضد واکسن بود.

کندی مدت‌ها در جنبش ضد واکسن حضور داشت، اما فعالیتش پس از همه‌گیری کرونا و تولید واکسن کووید ۱۹ تشدید شد. سازمان ادعا می‌کند که واکسن‌ها مادران و سیاه‌پوستان آمریکایی را هدف قرار داده است.

کندی در سال ۲۰۲۱ کتابی به نام آنتونی فائوچی واقعی منتشر کرد که در آن رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده را به کمک برای کودتایی تاریخی علیه دموکراسی متهم کرد. او در این کتاب به دارویی‌هایی مانند آیورمکتین و هیدروکسی کلروکین برای درمان کرونا نیز اشاره کرد.

کندی در رویدادهایی مانند اتفاقات ۶ ژانویه نیز در کنار هواداران ترامپ حضور داشت. عکسی که در اینستاگرام منتشر شد که کندی را در پشت‌صحنه رویدادی با حضور متحدین و مشاورین رئیس‌جمهور سابق نشان داد.

کندی گاهی در فعالیت‌های خود از جان اف. کندی و میراث خانوادگیش استفاده می‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.