هشدار روزنامه «جوان» درباره به‌شدت عقل‌گرا شدن دختران!

روزنامه جوان به نقل از یک کارشناس علوم قرآنی نوشت، رفتارهای مردانه در صحبت کردن و تکه انداختن باعث شده است دختر ما از لطافت و زنانگی خودش به شدت فاصله بگیرد و به شدت عقل‌گرا باشد. خودش کار می‌کند و به هیچ تکیه‌گاهی اعتقاد ندارد و تکیه‌گاهی نمی‌خواهد.

فرمانده کل سپاه قول انتقام داد

محورهای گفت‌وگو با روح‌الله دوستی، کارشناس علوم قرآنی و حدیث و مدرس دانشگاه را در ادامه می‌خوانید:

هیچ گاه جایگاه مرد و زن نباید باهم قاطی شوند. برخی دختران ما خصلت‌های مردانه گرفته‌اند و خیلی از طلاق‌ها دلیلش این است که انگار دو مرد باهم در خانه زندگی می‌کنند.

رسانه‌های ما به سمتی می‌روند که جاهل‌بازی به بچه‌ها یاد می‌دهند. رفتارهای مردانه در صحبت کردن و تکه انداختن باعث شده است دختر ما از لطافت و زنانگی خودش به شدت فاصله بگیرد و به شدت عقل‌گرا باشد. خودش کار می‌کند و به هیچ تکیه‌گاهی اعتقاد ندارد و تکیه‌گاهی نمی‌خواهد.

دختر باید بفهمد فرقش با جنس مخالف چیست. دوم که از زن بودن خودش بدش نیاید. برخی دچار این بحران شده‌اند که چرا من باید دختر باشم! چرا باید این همه محدود باشم. باید دختران ما به این برسند که از دختر بودن خودشان بدشان نیاید و بدانند باید چه رفتارهایی را انجام دهند، اما متأسفانه آموزش‌وپرورش و رسانه‌های ما در این زمینه خوب و درست عمل نمی‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.