پوتین: اوکراین هیچ شانسی ندارد

ولادیمیر پوتین گفت، اوکراین پس از آنکه متوجه شد نیروهایش قادر به پیروزی نیستند، حملات اصلی خود را متوقف کرد.

اقدام آمریکا علیه ایران همزمان با مذاکرات

به گزارش راشا تودی، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در پایان دیدار با فارغ‌التحصیلان موسسات آموزش عالی نظامی به پاول زاروبین، خبرنگار روسی در کرملین گفت: به لطف شجاعت و قهرمانی سربازان ما و آمادگی فرماندهان روسی که هرگونه اقدام تهاجمی علیه روسیه را دفع می‌کنند، به نظر من دشمن هیچ شانسی ندارد. آن‌ها متوجه این قضیه شده‌اند و به همین خاطر حملات اصلی خود را متوقف کرده‌اند.

عکس منتشر شده از رهبر طالبان در یک مراسم خصوصی

وی افزود: با کمال تعجب خشم تدریجی دشمنان را شاهد هستیم زیرا آن‌ها پرسنل و تجهیزات زیادی را از دست داده و می‌دهند. تا امروز صبح سربازان ما ۲۴۵ تانک و حدود ۶۷۸ خودروهای زرهی مختلف دشمن را منهدم کرده‌اند.

پوتین در ادامه تاکید کرد که نیروهای کی‌یف در حال حاضر مشغول تجدید قوای یگان‌های خود هستند زیرا آن‌ها متحمل خسارات جدی شده‌اند اما در عین حال واهمه دارند که تلفات بیشتر با چنین سرعتی می‌تواند توانایی رزمی کل ارتش اوکراین را از بین ببرد.

رئیس‌جمهوری روسیه طی این دیدار با بیان اینکه تولید و ارسال پهپادها برای نظامیان کشورش تسریع می‌شود، گفت: سه‌گانه هسته‌ای روسیه حفظ توازن قوا در جهان را ممکن می‌سازد.

او همچنین گفت، روسیه به ارسال پهپادهای ضربتی برای سربازانش ادامه خواهد داد و تحویل آنها را تسریع خواهد کرد و همچنین تولید این تجهیزات تقویت خواهد شد.

سه گانه هسته‌ای یک ساختار نیروی نظامی سه شاخه است که از موشک‌های هسته‌ای پرتاب شده از زمین، زیردریایی‌های مجهز به موشک هسته‌ای و هواپیماهای استراتژیک با بمب‌های هسته‌ای و موشک‌ها تشکیل شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.