فریاد خانواده اسیر اسرائیلی بر سر نتانیاهو

خواهر «هدار گلدن» نظامی صهیونیستِ اسیر در نزد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه، پس از سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با داد و فریاد نتانیاهو را مقصر و بی مسئولیت در قبال سرنوشت چهار نظامی اسیر این رژیم در نزد مقاومت فلسطین دانست.

به گزارش رسانه های فلسطینی، بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه در مراسم کشته های ارتش رژیم اسرائیل در جنگ سال ۲۰۱۴ علیه نوار غزه درحال سخنرانی بود که مورد هجوم «ایلیت گلدن» قرار گرفت.

نتانیاهو در این مراسم که اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی نیز حضور داشت، درباره پایبندی خود به آزادسازی اسیران صهیونیست سخن گفت و هنگام خروج از سالن با فریاد و خشم ایلیت گلدن روبرو شد.

گلدن روی یکی از صندلی های سالن ایستاد و نتانیاهو را بی مسئولیتی خواند و گفت: «تو ۹ سال است که این اسیران را رها کرده ای، تو مقصری».

وی افزود: براساس ارزش های یهودی ما، تو مسئول هستی؟ می خواهم بدانم ارزش های تو چیست؟ تو نظامیان و غیرنظامیان را به حال خود رها کرده ای.

مادر هدار گولدین هم خطاب به نتانیاهو گفت: می خواهی که من هم خود را آتش بزنم تا از خواب بیدار شوی و به قربایان نبرد توجه کنی؟ باشه خود را آتش خواهم زد.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس چهار نظامی رژیم اسرائیل به نام‌های «آبراهام منگستو»، «هشام السید»، «هدار گلدن» و «شائول آرون» را از زمان حمله این رژیم به غزه در سال ۲۰۱۴ در اسارت دارد و تلاش‌ها برای مبادله آن‌ها به خاطر خودداری این رژیم از پذیرش شرط‌های مقاومت بی‌نتیجه مانده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.