توطئه دشمنان برای تحریم محرم ناکام ماند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمنان اسلام و امام حسین(ع) از حدود یک ماه پیش تلاش‌های خود را برای تحریم محرم و عزاداری به کار گرفته بودند، اما امسال و به‌کوری چشم دشمنان، عزاداری‌های امام حسین(ع)، باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان و همزمان با روز عاشورا، با دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: تنها باید به خداوند متعال امیدوار باشیم، زیرا خداوند ولی انسان و عزت و ذلت نیز به دست اوست.

وی افزود: انسان باید به حسابرسی روز قیامت توجه داشته باشد. متأسفانه امروز برخی قیامت را فراموش کرده‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان به عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: امام حسین(ع) به ما درس مقابله با ظالمان را می‌آموزد تا با ظلم‌ستیزی، اسلام ذلیل نشود. شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت و از جمله شهید سلیمانی به تاسی از امام حسین(ع) و عاشورا، به مقابله با دشمنان رفتند.

میردامادی خاطر نشان کرد: امام حسین(ع) به ما می‌آموزند که در کنار جهاد نباید خدا را فراموش کنیم، به همین دلیل شب عاشورا به یارانش فرمود قبل از جهاد به راز و نیاز با خداوند بپردازید.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام و امام حسین(ع) از حدود یک ماه پیش تلاش‌های خود را برای تحریم محرم و عزاداری به کار گرفته بودند، اما امسال و به‌کوری چشم دشمنان، عزاداری‌های امام حسین(ع)، باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد.

وی تصریح کرد: امسال و پیش از آغاز مراسم‌ ماه محرم، سربازان گمنام امام زمان(عج) گروه‌های مختلفی را دستگیر کردند که سعی داشتند با اقدام‌های تروریستی، اهداف و برنامه دشمنان را اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب اسلامی با حماسه عاشورا پیروز شد، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند یکی از امتیازات جامعه شیعه بر دیگر جوامع مسلمان، وجود واقعه عاشورا است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.