یک پاتوق فساد با پوشش نمازخانه در قزوین کشف شد + عکس

نماینده دادستان قزوین از کشف پاتوق فساد در یکی از کافه‌های مستقر در جاده سلامت قزوین و ترویج فساد و فحشا در پوشش نمازخانه در این کافه خبر داد.

در ادامه اجرای طرح انتظام‌بخشی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی توسط دادستانی مرکز استان و با حضور سیدجمال حسینی نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان پاتوق فساد در یکی از کافه‌های مستقر در جاده سلامت قزوین کشف شد.

نماینده دادستان قزوین  درباره کشف این پاتوق فساد اظهار داشت: متأسفانه مالک این کافه با نصب تابلوی نمازخانه بر روی درب یکی از اتاق‌ها این کافه را به مرکز فساد و فحشا تبدیل کرده و همچنین طبق اعتراف متهم از سال‌ها پیش این مکان جهت سرو مشروبات و اسکان جهت ارتکاب جرم مورد استفاده قرار می‌گرفت.

چرا اعدامی ها آخرین وعده غذایشان را خودشان انتخاب می کنند؟+ فیلم

حسینی اضافه کرد: متهم این مکان را با دریافت مبالغ هنگفت در اختیار افراد مجرم قرار می داده و ارائه قلیان و عرضه غذا پوششی برای اقدامات شنیع وی بوده است. در ضمن تخلفات بهداشتی و استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد از اقدامات دیگر او بوده است.

وی ادامه داد: با عنایت به بررسی‌های میدانی انجام شده و کشف مشروبات الکلی و سلاح سرد از جمله شمشیر از این مکان، بدواً نسبت به دستگیری متهم اقدام کردیم و همچنین برابر با مقررات و قوانین دستور پلمب با طی تشریفات قانونی به اداره اماکن صادر شد.

کشف پاتوق فساد با پوشش نمازخانه در این شهر/ عکس

کشف پاتوق فساد با پوشش نمازخانه در این شهر/ عکس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.