تازه ترین خبرها از وضعیت مرزهای کشور از زبان پلیس

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت:تردد در تمامی محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای ۶ گانه روان است.

سردار محمد شرفی ظهر جمعه در بازدید از سامانه مانیتورینگ درمرز مهران، در این باره گفت: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته از مرزهای ۶ گانه تردد زائران خوشبختانه روان و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

خبرهای خوش معاون اول رئیسی و وزیر کشور برای زائران اربعین

وی با اشاره به اینکه در این مأموریت تمامی ظرفیت‌های پلیس در جهت تسهیل تردد زائران به کار گرفته شده است، اضافه کرد: از زائران خارجی مقیم کشور عزیزمان می‌خواهیم تا از طریق مرز شلمچه عازم عتبات عالیات شوند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا تصریح کرد: همچنین با هماهنگی‌هایی که با کشور عراق صورت گرفته در نظر است اتباع بیگانه که ساکن کشور ایران اسلامی نمی‌باشند، جهت خروج از کشور و اعزام به کربلای معلی خود را به چذابه برسانند و از آن طریق از مرز خارج شوند.

وی در ادامه با توصیه به زائران از آنان خواست تا از عجله و شتاب بپرهیزند و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، در مراجعه به شهرهای مرزی خودروهای های خود را در پارکینگ‌های استاندارد پارک و از رها کردن خودروهایشان در حاشیه جاده و داخل کوچه و خیابان خودداری کنند.

سردار شرفی با بیان اینکه با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و هماهنگی با سایر ارگان‌ها در صدد اجرای اربعین سهل و آسان برای زائران هستیم از آنان خواست تا با توجه به گرمی هوا، ساعات پایانی روز را جهت خروج از مرز انتخاب کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.