فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی چه گفت؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در جلسه امروز این کمیسیون گفت: سردار تنگسیری تاکید داشت که با اتکا به توان داخلی، گام های بلندی در تقویت توان دفاعی کشور در مقابل تهدیدات برداشته شده است.

ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: عصر امروز جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با موضوع بررسی اقدامات و دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده این نیرو و معاونانش برگزار شد.

انتقاد تند یک نماینده مجلس پشت میکروفون مجلس+فیلم

وی توضیح داد: در این جلسه، سردار تنگسیری با ارائه دستاوردهای نیروی دریایی در ارتقای چهار حوزه سرعت شناورها، توان باربری تسلیحات در شناورها، از حمل راکت انداز به حمل موشک انداز، افزایش تاب آوری شناورها و همچنین بهره مندی از تجهیزات هوشمند از جمله هوش مصنوعی در هدایت پذیری شناورها تاکید کرد که در نیروی دریایی سپاه پاسداران با اتکا به توان داخلی، گام های بلندی در تقویت توان دفاعی کشور در مقابل تهدیدات برداشته شده است.

عمویی گفت: فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه امنیت در جمهوری اسلامی مردم پایه است، به سیاست مسکونی سازی جزایر ایرانی در خلیج فارس پرداخت و اقدامات این نیرو در خدمت رسانی به مردم مناطق ساحلی را تشریح کرد.

در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز از خدمات و دستاوردهای نیروی دریایی تقدیر و تشکر کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.