تصاویر پربازدید پوتین از مقر مدیریت جنگ اوکراین

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور فدراسیون روسیه بامداد امروز (جمعه) از مرکز نظامی منطقه جنوب ارتش این کشور در شهر «روستوف-نا-دونو» و مقر مدیریت جنگ با اوکراین بازدید کرد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پوتین بعد از بازگشت از سفر به آستانه (پایتخت قزاقستان)، به روستوف رفت تا شخصاً و از نزدیک در جریان روند عملیات نظامی ویژه در اوکراین قرار بگیرد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در این سفر «سرگئی شویگو» وزیر دفاع و «والری گراسیموف» رئیس ستاد کل ارتش روسیه، پوتین را همراهی کرده و گزارش‌های لازم را به او ارائه کردند.

در بیانیه کرملین آمده است که رئیس جمهور روسیه در این بازدید، با مدل‌های جدید تجهیزات نظامی آشنا شد و گزارش‌هایی از پیشرفت عملیات ویژه دریافت کرد.

اسپوتنیک همچنین نوشت: «پوتین به‌طور مرتب از مقر گروه‌های شرکت‌کننده در عملیات ویژه بازدید کرده، در جلسات توجیهی شرکت و با فرماندهان ارتش دیدار می‌کند. آخرین سفر او به روستوف در اواسط اکتبر انجام شده بود».

پیش از این نیز سخنگوی کرملین گفته بود: «زمان آن رسیده است که همه در کی‌یف و واشنگتن درک کنند که شکست دادن روسیه در میدان جنگ غیرممکن است».

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.