حمله سنگین به پایگاه‌های آمریکا در سوریه/۴ پایگاه در طی ۲ ساعت هدف حمله قرار گرفتند

 شبکه «المیادین»، شامگاه امروز (جمعه)، به نقل از منابع خود گزارش داد گروه‌های مقاومت ۴ پایگاه آمریکا را طی ۲ ساعت گذشته در سوریه هدف حمله قرار داده‌اند.

فوری/حمله موشکی حماس به تل‌آویو

براساس این گزارش، این حمله با تعداد زیادی راکت انجام شده که اکثر آن‌ها با اهداف برخورد داشته‌اند. در این حملات، پایگاه‌های «العمر» و «کونیکو» در استان دیرالزور و پایگاه‌های «خراب الجیر» و «الشدادی» در استان الحسکه هدف قرار گرفته‌اند.

حمله همه جانبه به پایگاه‌های آمریکایی/۳ پایگاه آمریکا در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند

به گفته منابع مذکور، این اولین بار است که طی مدت زمان کوتاهی ۴ پایگاه آمریکایی در سوریه هدف قرار می‌گیرند. المیادین در پایان نوشت که علی‌رغم تمام تدابیر دفاعی‌ای که آمریکا در سوریه اتخاذ کرده است، راکت‌ها به اهداف برخورد کرده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع عراقی ساعتی قبل گزارش داده بودند پایگاه‌ آمریکایی «عین الاسد» در غرب و محل استقرار نظامیان آمریکا در فرودگاه اربیل هدف حمله قرار گرفته است.

پایگاه‌های مذکور طی روزهای گذشته بارها توسط مقاومت اسلامی عراق هدف حمله قرار گرفته‌اند. مقاومت عراق، آمریکا را مسئول حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه می‌داند و در بیانیه‌های متعدد تاکید کرده که تا زمان تداوم حملات علیه مردم غزه پایگاه‌های آمریکا را هدف حمله قرار خواهد داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.