جزئیات تازه از حمله موشکی ۱۳۰۰ کیلومتری سپاه/ سردار حاجی‌زاده توضیح داد

سردار امیر علی حاجی‌زاده درباره عملیات دیشب -سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه گروه‌های تروریستی اظهار کرد: با دعای ملت ایران، دست انتقام الهی گریبان جنایتکاران را گرفت. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات ترکیبی در پاسخ به جنایات گروه‌های داعشی-تکفیری که عده کثیری از هموطنان ما را در کرمان به خاک و خون کشیدند، توانست از جنوبی‌ترین نقطه کشور و از فاصله ۱۳۰۰ کیلومتری یکی از مقرهای مهم گروه‌های تکفیری را در منطقه تحت اشغال گروه‌های تکفیری در ادلب مورد اصابت قرار دهد.

خبر مرتبط
اطلاعیه شماره ۴ سپاه درباره انهدام مقر جاسوسی موساد در کردستان عراق/ جزئیات شلیک ۲۴ فروند موشک بالستیک

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۴ خود جزئیات دیگری از عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست‌ها در مناطقی از سوریه را منتشر کرد.

وی افزود: سپاه پاسداران به صورت همزمان توانست گروه دیگری را در منطقه شرق فرات که مرکز داعش است مورد اصابت قرار دهد و تعدادی از داعشی‌ها را به درک واصل کند. به صورت همزمان در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در سوریه به لطف الهی موفق شدیم با ۱۱ فروند موشک بالستیک مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق را هدف قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، دیشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ۲۴ فروند موشک به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست‌ها در مناطقی از سوریه، مواضع آنان را مورد هدف قرار داد.

بر اساس اطلاعیه شماره ۴ سپاه، «در این عملیات، اهداف مورد نظر با ۲۴ فروند انواع موشک بالستیک به شرح زیر مورد اصابت دقیق و انهدام قرار گرفت:

۱. تعداد ۴ فروند موشک خیبرشکن از خوزستان به مقر گروهک تکفیری داعش در منطقه ادلب سوریه

۲. تعداد ۴ فروند موشک از غرب و نیز تعداد ۷ فروند موشک دیگر از شمال غرب کشور به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق

۳. تعداد ۹ فروند انواع موشک به محل‌های استقرار سایر گروهک‌های تروریستی در دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی سوریه»

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.