اصلی‌ترین رقیب ترامپ کنار کشید

ران دی‌سانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا و اصلی‌ترین رقیب ترامپ، کمپین انتخاباتی خود را متوقف و از رئیس جمهوری سابق آمریکا حمایت کرد.

دی‌سانتیس نوشت: در را برای رقابت دیگری باز بگذارید. موفقیت، نهایی نیست و شکست، کشنده نیست. این شجاعت ادامه دادن است که مهم است.

به گزارش شبکه خبری راشا تودی، فرماندار ایالت فلوریدا همچنین با اذعان به اینکه پس از کسب مقام دوم در آیووا، جایی که با ۳۰ امتیاز از ترامپ شکست خورد، مسیر روشنی برای پیروزی وجود ندارد، استدلال کرد که ترامپ نسبت به جو بایدن، رئیس جمهوری فعلی ایالات متحده، گزینه بهتری برای ریاست جمهوری آمریکا محسوب می‌شود.

خبر مرتبط
حمله تند ترامپ به بایدن/ مرد دیوانه یک جنگ جدید آغاز کرد

رییس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا در واکنش به حمله آمریکا و انگلیس به یمن، بایدن را متهم به جنگ طلبی کرده است.

وی افزود: برای من واضح است که اکثریت رای‌دهندگان مقدماتی جمهوری‌خواه، می‌خواهند به دونالد ترامپ فرصت دیگری بدهند. اگر کاری می‌توانستم انجام دهم تا نتیجه مطلوبی داشته باشم، شامل توقف‌های بیشتر کارزار انتخاباتی و مصاحبه‌های بیشتر، آن را انجام می‌دادم.

پیشتر نیز «ویوک راماسوامی» در پی کسب نتایج مایوس‌کننده در مرحله اول انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه آمریکا که در ایالت آیووا برگزار شد، کناره‌گیری خود را از این رقابت اعلام کرد و ترامپ را مورد تایید قرار داد.

خبر مرتبط
شوخی عجیب ترامپ با حامیانش درباره انتخابات

انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه امروز دوشنبه در ایالت آیووا برگزار می‌شود و دونالد ترامپ چهره پیشتاز این حزب در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، حامیانش در این ایالت را تشویق کرده تا به هر قیمتی که شده امشب در میعادگاه‌های انتخاباتی شرکت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.