جزییات تازه از وضعیت نقل و انتقالات استقلال/ جواد نکونام و خطیر توافق کردند؟

به گزارش اقتصادنیوز، با پایان رسیدن مسابقات نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان، تیم ها در تدارک حضوری پرقدرت در ادامه رقابت های لیگ هستند و همین عامل باعث شده تا بازار نق و انتقالات زمستانی حسابی داغ باشد.

تیم های فوتبال سپاهان، پرسپولیس و استقلال هم که در کورس قهرمانی رقابت می کنند، برنامه ویژه‌ای برای جذب بازیکنان مدنظرشان دارند. مانند پرسپولیس که روز گذشته با عبدالکریم حسن، مدافع باتجربه قطری خط دفاعی خود را در تقویت کرده است.

خبر مرتبط
تصاویری جذاب از واکنش بازیکنان تیم ملی به کری اماراتی‌ها+ عکس

بازیکنان تیم ملی در شادی های پس از گل خود در بازی با تیم ملی امارات، پاسخ جالب توجهی به کری اماراتی ها دادند و جنجال های پیش از بازی آن ها را تلافی کردند.

استقلال، رقیب سنتی سرخپوشان هم در تلاش است تا در نقل و انتقالات زمستانی گوی سبقت را از رقبا برباید و بتواند خود را در کورس قهرمانی نگه دارد.

در تازه ترین مورد علی خطیر و جواد نکونام روز گذشته در خصوص مسائل نقل و انتقالاتی آبی‌ها با هم به گفت‌وگو پرداختند تا به نوعی جلسه تکمیلی و مفصل تر استقلال برای تقویت تیم برگزار شده باشد.

سرمربی و مدیرعامل استقلال در جلسه مثبتی را برای جذب بازیکنان جدید با هم داشتند و اینطور به نظر می‌رسد که ماحصل جلسه اثرات خوبی را در روند نقل و انتقالاتی استقلال خواهد داشت. براساس گزارش خبر ورزشی، گفته می‌شود دو طرف در این جلسه بر تعامل بیشتر برای فعالیت نقل و انتقالاتی تاکید کردند و قرار شد از ظرفیت‌های یکدیگر برای تقویت آبی‌های تهران استفاده کنند تا هرچه زودتر تکلیف نفرات تیم برای نیم فصل دوم مشخص شود.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد نکونام و خطیر در جلسه امروز پیرامون جزئیات نقل و انتقلات زمستانی شامل نفرات قطعی مدنظر برای تقویت تیم، اهداف نقل و انتقالاتی و بستن لیست نهایی استقلال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نکته مهم این است که استقلال در حال حاضر کوین یامگا، ستاره فرانسوی خود را به هم به دلیل مصدومت از ناحیه چشم در اختیار ندارد و رضا میرزایی هم به دلیل پارگی رباط از همان ابتدای فصل از دسترس خارج شد. با این حال به نظر می رسد که با نظر پزشکان یامگا برای رسیدن به بهبودی کامل نیاز به چند ماه زمان دارد و در دور برگشت بازی‌ها نمی تواند استقلال را همراهی کند. بر همین اساس طبیعی است باشگاه استقلال برای دور برگشت موقتا این بازیکن را از لیست خارج و به جای او بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

همچنین میرزایی هم با توجه به بهبود مصدومیت خود می تواند در فهرست استقلال در نیم فصل دوم قرار بگیرد.

در ابتدای فصل رضا میرزایی هم به دلیل پارگی رباط از لیست استقلال خارج شد. این بازیکن اکنون سلامتی اش را به دست آورده و امیدوار است در دور برگشت بازی‌ها با نظر مثبت جواد نکونام بار دیگر وارد لیست آبی‌ها شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.