المیادین افشا کرد؛ حمله یمن به کشتی مهم عازم اسرائیل/ سوخت‌رسان جنگنده‌های اسرائیلی منهدم شد

منابع ویژه اعلام کردند کشتی انگلیسی هدف قرار گرفته در دریای سرخ توسط نیروی دریایی یمن عازم اراضی اشغالی بود نه یونان.

این منابع به این شبکه ماهواره‌ای گفتند، کشتی انگلیسی هدف قرار گرفته حامل سوخت ویژه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بود.

شرکت «ترافیگورا» با اشاره به اینکه «هیچ گزارشی مبنی بر مصدومیت ناشی از حادثه نفتکش مارلین لواندا در خلیج عدن» گزارش نشده‌است، توضیح داد: تلاش خدمه برای مهار آتش سوزی در یک مخزن باری نفتکش ادامه دارد.

خبر مرتبط
شرط مهم انصارالله یمن برای توقف جنگ دریایی/ آمریکا و انگلیس دست از پا خطا کنند...

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل ایرنا تاکید کرد که آمریکا و انگلیس در صورت ادامه تجاوز نظامی به یمن باید مسئولیت آن بپذیرند و منتظر ضربات دردناک ما باشند.

فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) پیشتر اشاره کرده بود کشتی نیروی دریایی ایالات متحده در حال ارائه کمک به نفتکش آسیب دیده‌است.

این در حالی است که منابع سیاسی به المیادین گفتند: فرار ناوهای حفاظتی آمریکایی و انگلیسی سوالات جدی را برای کسانی که در جستجوی راهی برای حفاظت خارجی در منطقه هستند ایجاد می‌کند.

منابع المیادین افزودند: با نزدیک شدن نیروهای یمنی و درگیری 2 کشتی حفاظتی، متواری شدند و کشتی باری انگلیسی را به سرنوشت خود رها کردند. منابع المیادین تاکید کردند: 2 کشتی حفاظتی و بیمه‌ای انگلیسی و آمریکایی کشتی انگلیسی را در مسیر دریایی خود همراهی می‌کردند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز جمعه توضیح داد که این حمله موشکی به نفتکش انگلیس که باعث آتش‌سوزی آن شده پاسخی به تجاوز آمریکایی- انگلیسی به یمن بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.