با یک میلیارد تومان کدام محله تهران می‌توان خانه رهن کرد؟ + جدول

یک مشاور ملکی می‌گوید: در ماه‌های پایانی سال و بهمن و اسفندماه، وضعیت خرید و فروش بهتر از قبل است اما هم اکنون بازار راکد است.

بررسی‌های اکوایران نشان می‌دهد که در پایتخت با بودجه‌ای معادل یک میلیارد تومان می‌توان آپارتمانی تا مساحت۱۶۰ مترمربع زیربنا و کلیدنخورده به صورت رهن کامل اجاره کرد.

بنا به مشاهدات ما از فایل‌های رهن و اجاره، هم‌اکنون بسیاری از موجران برای ملک خود، قیمتی پایین‌تر از قیمت ملک‌های مشابه و یا در محدوده آن تعیین کرده‌اند.

خبر مرتبط
خبر خوش برای متقاضیان مسکن/ منتظر این تسهیلات باشید!

بانک مسکن به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در راستای اجرای مسوولیت‌های محوله در پیشبرد نهضت ملی مسکن و حمایت از اقشار مختلف جامعه، طرح های ویژه مشتریان را آغاز کرد.

به گفته واسطه‌گران ملکی، بازار رهن و اجاره هم‌اکنون در وضعیت رکود قرار دارد اما هرساله در دو ماه پایانی سال هم جابه‌جایی صورت می‌گیرد و بازار اجاره گرم می‌شود؛ پس از تعطیلات فروردین و همچنین پس از امتحانات مدارس در فصل تابستان نیز این بازار شاهد موج موجران و مستاجران است.

یک مشاور ملکی می‌گوید: در ماه‌های پایانی سال و بهمن و اسفندماه، وضعیت خرید و فروش بهتر از قبل است اما هم اکنون بازار راکد است؛ برای خرید تماس گرفته می‌شود اما صرفا برای مطلع شدن نه خرید چراکه اکثریت خریداران بودجه کافی در دست ندارند و یا قصد دارند با ملکی دیگر تهاتر کنند.

همچنین در گیشا برای رهن کامل آپارتمانی ۷۵ متری و ۲۲ سال ساخت و در محله فاطمی برای واحدی ۱۰۹ متری و ۳۰ سال ساخت و دارای امکانات مذکور، یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

در مرزداران، واحدی ۸۴ متری و کلیدنخورده، و در ستارخان، واحدی ۸۰ متری و نوساز با قابلیت سکونت چندین ساله با بودجه‌ای یک میلیارد تومانی می‌توان به صورت رهن کامل اجاره کرد.

photo_2024-02-07_16-53-16

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.