برخورد وحشتناک دنا با گاردریل‌ در بزرگراه آزادگان/ مرد ۴۵ ساله کشته شد+ عکس

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت ۲۳:۳۲ جمعه شب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ۲ ایستگاه را به همراه تجهیزات رهاسازی به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، نرسیده به اتوبان ساوه، اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف ۳ دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل، مشاهده شد یک دستگاه سواری دنا که راننده آن مردی حدودا ۴۰ ساله بوده، در حال حرکت در بزرگراه ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با گاردریل‌های میانه بزرگراه برخورد کرده است.

خبر مرتبط
جزییات تصادف مرگبار در اتوبان آزادگان+عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری دنا با گاردریل در بزرگراه آزادگان خبر داد.

شدت این برخورد نیز به حدی بود که گاردریل وارد کابین خودرو شده و اتاقک آن را تخریب کرده بود.

photo_2024-02-17_08-42-15

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه راننده خودرو درون کابین گرفتار شده بود، گفت: عوامل آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش قطعات خودرو کرده و راننده را از درون کابین خارج کردند و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند. متاسفانه با تحویل این فرد به اورژانس و بررسی علائم حیاتی مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و انتقال خودرو به حاشیه امن مسیر در دقایق اولیه بامداد امروز به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

وی در مورد علت وقوع این حادثه نیز اظهار کرد: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.